۰
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۳

رئال‌مادريد با فتح ال‌کلاسيکو قهرمان جام‌حذفي شد

آخرين ال کلاسيکوي فصل در فينال جام حذفي اسپانيا با نتيجه دو بر يک به سود رئال‌مادريد به پايان رسيد.
رئال‌مادريد با فتح ال‌کلاسيکو قهرمان جام‌حذفي شد
در ديداري حساس در فينال رقابت‌هاي جام حذفي اسپانيا موسوم به کوپادل‌ري تيم‌هاي فوتبال بارسلونا و رئال مادريد در ال‌کلاسيکويي ديگر به مصاف هم رفتند که اين مسابقه در نهايت با نتيجه ۲ بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد تا قوهاي سپيد مادريد براي نوزدهمين بار عنوان قهرماني جام حذفي را از آن خود کنند.

بارسلونا در اين ديدار با ترکيب پينتو (دروازه‌بان)، دني آلوس، خاوير ماسکرانو، بارترا، خوردي آلبا، ژاوي هرناندز، سرخيو بوسکتس، آندرس اينيستا، نيمار، ليونل مسي و سسک فابرگاس وارد ميدان شده بود.

در ترکيب بارسا پويول و پيکه مدافع به دليل مصدوميت غايب بودند.

رئال مادريد نيز با ترکيب ايکر کاسياس (دروازه‌بان)، کارواخال، پپه، سرخيو راموس، کوئنترائو، ژابي آلونسو، لوکا مودريچ، آنخل ديماريا، ايسکو، گرت بيل، کريم بنزما پا به فينال اين رقابت‌ها گذاشته بود.

در ترکيب رئال مادريد نيز کريستيانو رونالدو به دليل مصدوميت غايب بزرگ ميدان بود.

آنخل دي‌ماريا خيلي زود و در دقيقه ۱۱ روي پاس کريم بنزما و در صحنه‌اي مشکوک به آفسايد صاحب توپ شد و با ضربه‌اي زيبا موفق شد گل نخست رئال و اين ديدار را به ثمر برساند تا قوهاي سپيد مادريد يک بر صفر از حريف سنتي خود پيش بيافتند.

نيمه نخست اين مسابقه با وجود حملات بارسلونا و نيز ضدحملات خطرناک رئال مادريد با همان نتيجه يک بر صفر به سود رئال خاتمه يافت.

در دقيقه ۶۸ بارترا مدافع پيش‌تاخته بارسلونا روي ضربه کرنر و به ضربه‌اي سر موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند اما اين پايان کار نبود و در شرايطي که بارسلونا در تدارک حملات گسترده براي زدن گل دوم بود، گرت بيل روي استارتي سريع موفق شد به زيبايي دروازه بارسلونا را باز کرده و در دقيقه ۸۵ نتيجه را ۲ بر يک به سود رئال کند.

اين ديدار در نهايت با همين نتيجه ۲ بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

در اين مسابقه پپه، ژابي آلونسو و ايسکو از رئال مادريد و نيمار و ماسکرانو از بارسلونا کارت زرد گرفتند.

بدين ترتيب بارسلونا در ناکامي‌هاي اين روزهاي خود هت‌تريک کرد و پس از حذف از ليگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته و شکست مقابل گرانادا و کمرنگ شدن اميدهاي قهرماني در لاليگا، در جام حذفي هم ناکام ماند.
کد مطلب: 38249
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *