۰
دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۸

ساعت کار نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

ساعت فعالیت بیست و هفتمین نمایشگاه بین‏‌المللی کتاب تهران اعلام شد.
ساعت کار نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
مهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب گفت: بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران روز نهم اردیبهشت افتتاح خواهد شد و عموم علاقه‏‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‏توانند از روز دهم اردیبشهت از نمایشگاه بازدید کنند.

وی ادامه داد: علاقه‏مندان می‌توانند در ایام نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۰صبح الی ۲۰ از نمایشگاه کتاب بازدید کنند.

خبر دیگر از نمایشگاه مربوط به خرید و فروش اینترنتی كتاب‌های ناشران دانشگاهی است. كمیته ناشران دانشگاهی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران،‌ امكان خرید و فروش اینترنتی كتاب‌های این بخش را در ایام نمایشگاه،‌ فراهم كرد.

شهروز گهواره‌ای مدیر بخش ناشران دانشگاهی این رویداد،‌ اظهار كرد: سایت مجازی خرید كتاب بخش دانشگاهی هم‌زمان با ایام نمایشگاه فعال می‌شود و ناشران می‌توانند كتاب‌های خود را كه به تایید وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی رسیده در این سایت عرضه كنند.

وی با بیان این كه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها می‌توانند برای خرید كتاب در این سایت ثبت‌نام كنند، گفت: خرید و فروش در سایت بدین صورت است كه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها برای خرید ثبت‌نام و هزینه را به صورت اینترنتی پرداخت می‌كنند و آثار با پست برای آنها ارسال می‌شود.

گهواره‌ای با تاكید بر این كه خرید و فروش اینترنتی امسال برای نخستین بار از سوی بخش دانشگاهی،‌ راه‌اندازی شده است، افزود: ما با هدف گسترش فعالیت‌ها به صورت دیجیتال و الكترونیكی، امسال تمام فرآیند ثبت‌نام،‌ دریافت بن و خرید كتاب را به صورت اینترنتی فراهم كرده‌ایم.

وی هم‌چنین تاكید كرد ناشران بخش دانشگاهی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران، تا ۴ اردیبهشت فرصت دارند اطلاعات كتاب‌های خود را برای عرضه در سایت قرار دهند.

همچنین امسال ستاد بحران بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران قصد دارد هفته آینده كلاس آموزشی امدادونجات را برای غرفه‌داران حاضر در این رویداد برگزار كند.

كلاس‌های آموزشی امدادونجات و كمك‌های اولیه هفته آینده برای مقابله با حوادث احتمالی و آتش‌سوزی برگزار می‌شوند.

غرفه‌داران و مسئولان اجرایی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران مخاطبان اصلی این كلاس‌های آموزشی هستند كه با حضور اعضای ستاد بحران این رویداد،‌ برگزار خواهد شد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
کد مطلب: 38345
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *