۰
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۲

اعتراض سینماگران آمریکا به قوانین جدید اینترنتی

شماری از ستارگان هالیوود نامه‌ای را امضا کرده اند که تام وولر رییس اف‌سی‌سی را به حفاظت از اینترنت به عنوان ابزاری برای بیان و همکاری فراخوانده‌اند.
اعتراض سینماگران آمریکا به قوانین جدید اینترنتی
به نقل از هالیوود ریپورتر، مارک روفالو، ادی ودر و حدود ۵۰ تن از دیگر چهره‌های صنعت سینما خطاب به ولر گفته‌اند تغییراتی که وی در نظر دارد در مورد بیطرفی اینترنت اعمال کند، به هنر لطمه می‌زند.

در این نامه سرگشاده آمده است: اینترنت آزاد قدرتی برای جامعه خلاق است و لازمه قرن ۲۱ محسوب می‌شود. در ادامه آمده است: ما به عنوان اعضای چنین جامعه‌ای از کمیسون ارتباطات فدرال (اف سی سی) می خواهیم از اینترنت آزاد به عنوان ابزاری برای بیان و همکاری حمایت کند.

این نامه با تاکید بر این که اینترنت به هنرمندان اجازه می دهد تا با مخاطبانشان به راه‌های مختلف ارتباط برقرار کنند چنین ادامه پیدا می‌کند: اینترنت مرزهای جغرافیای را از میان برمی دارد و امکان ایجاد همکاری در سطوح مختلف را فراهم می آورد و به مردم – نه شرکت ها- اجازه می دهد در جستجوی فیلم‌ها، موسیقی و هنر برآیند.

اف سی سی قصد دارد پنج شنبه رای گیری در مورد بی طرفی نت را به رای بگذراد که به سرویس های خدماتی اینترنتی این امکان را می دهد تا میزان‌های متفاوتی از دسترسی را برای «خط‌های پرسرعت» در نظر بگیرند در حالی که اکنون نوع ارتباط حق تقدمی برای کاربر ایجاد نمی‌کند.

مارک روفالو بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی است که در فیلم هایی چون «درخشش ابدی یک دهن پاک»، «زودیاک»، «شاتر آیلند»، «انتقام جویان» و «هالک» بازی کرده است.
کد مطلب: 38803
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *