; ?>; ?> تیم فوتبال هنرمندان 2 خرداد به روسیه می‌رود - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۳

تیم فوتبال هنرمندان 2 خرداد به روسیه می‌رود

تیم ملی فوتبال هنرمندان دوم خرداد ماه برای حضور در جام جهانی فوتبال هنرمندان به روسیه می رود.
تیم فوتبال هنرمندان 2 خرداد به روسیه می‌رود
سیدجواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و یکی از اعضای تیم ملی فوتبال هنرمندان ایران در  با بیان این مطلب که این تیم به زودی عازم کشور روسیه می‌شود، گفت: تیم ملی فوتبال هنرمندان روز جمعه دوم خرداد ماه برای حضور در جام جهانی فوتبال هنرمندان به کشور روسیه سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این نخستین حضور رسمی تیم فوتبال هنرمندان در این رویداد ورزشی است، بیان کرد: در این تیم هنرمندانی چون محمدرضا حیدری، علی عبدالمالکی، عارف لرستانی، محسن تنابنده، مرتضی کاظمی، امیرعلی دانایی، علی سلیمانی، حسین سلیمانی، اصغر همت، فرشید فهیم، حسام یاریار، علی سهرابی و ... حضور دارند.

هاشمی افزود: در این مسابقات ۱۶ کشور حضور دارند و تیم ملی هنرمندان ایران با تیم هایی چون برزیل، آلمان و ژاپن همگروه است. تیم های فوتبال در چهار گروه چهار تیمی بازی می کنند.

کارگردان فیلم سینمایی «اختاپوس» توضیح داد: تیم ملی فوتبال هنرمندان ایران نزدیک به ۱۰ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و تعدادی از اعضای تیم بالای ۵ سال است که با هم همکاری می کنند. خوشبختانه تیم ملی فوتبال هنرمندان از جایگاه خوبی برخوردار است و در یکی از بازی های خارجی خود با تیم ملی هنرمندان تایلند، این تیم را با ۸ گل برد.

وی تاکید کرد: در این مسابقات تیم های قدرتمندی مانند برزیل حضور دارند، البته برخی از این تیم ها از بازیکنان بین المللی بالای ۴۰ سال از جمله روماریو و پائولو مالدینی بهره می‌برند.

هاشمی در پایان گفت: محمدرضا مهدوی سرمربی تیم ملی فوتبال هنرمندان، حسین یاریار مدیر باشگاه و امیر میرزائیان مربی این تیم است.
کد مطلب: 38941
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *