۰
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۸

پيروزي قاطع کاستاريکا برابر اروگوئه

کاستاريکا موفق شد باخت در نيمه نخست برابر اروگوئه را جبران کند و با برتري 3 بر يک برابر اين تيم سه امتياز اين بازي را به دست آورد.
پيروزي قاطع کاستاريکا برابر اروگوئه
اروگوئه و کاستاريکا در اولين ديدار گروه D جام جهاني در ورزشگاه کاستلائو شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با برتري ۳ بر يک کاستاريکا به پايان رسيد.

اروگوئه در نيمه نخست موفق شد با يک گل جلو بيفتد.تک گل اروگوئه را در نيمه نخست ادينسون کاواني در دقيقه ۲۴ از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

کاستاريکا در نيمه دوم براي جبران نتيجه به ميدان آمد و موفق شد در دقيقه ۵۴ با شوت سرکش کمپل به گل تساوي برسد. اين براي آن‌ها کافي نبود و سه دقيقه بعد دوارته موفق شد با ضربه سر گل دوم کاستاريکا را نيز به ثمر برساند تا کاستاريکا بازي باخته را با برد عوض کند.

اين پايان کار نبود و اورنا موفق شد در دقيقه ۸۵ گل سوم تيمش را نيز به ثمر برساند تا کاستاريکا موفق شود با نتيجه ۳ بر يک اروگوئه را شکست دهد. ماکسيميليانو پريرا در آخرين دقيقه بازي کارت قرمز گرفت تا نخستين اخراجي جام لقب گيرد.

به اين ترتيب اروگوئه تيم چهارم جام جهاني قبل نيز در اين دوره بازي هاي خودش را با شکست آغاز کرد. پس از شکست تحقيرآميز اسپانيا اين نتيجه دومين شگفتي جام بود.

کد مطلب: 39294
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *