۰
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
عضو جامعه روحانیت مبارز:

رهبری حمایت همه جانبه از دولت روحانی دارد

عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است که روحانی سرناسازگاری با دیگر قوا را ندارد و فضای سیاسی کشور هم بسیار خوب و مثبت است.
رهبری حمایت همه جانبه از دولت روحانی دارد
سید ابوالحسن نواب با اشاره به اینکه فضای سیاسی کشور در چندماه اخیر بسیار خوب و مثبت بوده است، به بیانات رهبر انقلاب در جمع مسئولان نظام اشاره کرد و گفت: آیت‌الله خامنه‌ای، تاکید جدی برحمایت دکتر روحانی داشتند. رهبری البته تذکرات و توصیه‌های هم به ایشان و اعضای هیات دولت کردند اما در مجموع حمایتی همه جانبه از ایشان داشتند. ایشان چندین بار دیگر نیز حمایتی جدی از دولت آقای روحانی کردند.

وی به توصیه‌های رهبری درباه همکاری قوا با یکدیگر اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری تاکید جدی مبنی بر جلسات فشرده و همکاری قوا باهم داشتند و درخواست کردند که سران قوا در همه‌ی زمینه‌ها باهم همکاری لازم را انجام دهند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با مثبت ارزیابی کردن همکاری رئیس‌جمهور باسایر قوا، اظهار داشت: حداقل اینکه آقای روحانی اعلام نکرده است که سر ناسازگاری با دیگر قوا دارد. دولت یازدهم تاکنون تلاش کرده است که رابطه‌ی خوبی را با دیگر قوا از خود نشان دهد و این رویه قابل تحسین است.

وی همچنین در مورد تذکر ۹ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری مبنی بر ممنوع التصویر و ممنوع البیان کردن سیدمحمد خاتمی افزود: این قسم اقدامات به هیچ عنوان کار درستی نیست، در جمهوری اسلامی ایران هر فردی قانونا آزادی عمل دارد و تا زمانی که در دایره نظام حرکت می کند حق آزادی بیان را دارد بنابراین این تذکرات هیچ‌گونه مفهومی ندارد.


منبع:نامه نیوز
کد مطلب: 39752
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *