۰
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۶

ادامه داستان «یخ زده» را در دنیای کتاب دنبال کنید

طرفداران فیلم انيميشن «یخ زده» می‌توانند ادامه ماجراجویی‌های آنا و السا را در دنیای كتاب بخوانند.
ادامه داستان «یخ زده» را در دنیای کتاب دنبال کنید
به نقل از هالیوود ریپورتر، تا به حال از «یخ زده» یک فیلم سینمایی، چندين نمایش‌ روی صحنه، یک آهنگ پرفروش و نمایش‌های زنده در شبکه ای‌بی‌سی در معرض ديد عموم قرار گرفته و حالا می‌توان یک مجموعه کتاب را هم به این لیست اضافه کرد.

خانه نشر رندوم هاوس اعلام کرد قصد دارد مجموعه کتاب جدیدي از «یخ‌زده» چاپ کند که ادامه داستان فیلم سینمایی سال ۲۰۱۳ معروف دیسنی را که بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس فروش کرده بود، دربر مي گيرد.

کتاب‌های «آنا و السا شماره یک: همه به ملکه احترام بگذارید» و قسمت دوم آن یعنی «آنا و السا شماره ۲: حافظه و جادو» از تاریخ ششم ژانویه سال ۲۰۱۵ به فروش خواهند رسید. دو داستان اول جزييات بيشتري از دنیای «یخ‌زده» را عيان مي كند و در عین حال که آنا و السا همدیگر را به عنوان دو خواهر بهتر می‌شناسند، ماجراهای آن‌ها را دنبال می‌کند.

در اواخر سال ۲۰۱۵ هم دو کتاب دیگر منتشر خواهد شد. خانه نشر رندوم هاوس قصد دارد هر سال سه یا چهار کتاب دیگر را نیز منتشر کند. این کتاب‌ها توسط اریکا دیوید نوشته می‌شوند که در کارنامه حرفه‌ای خود کتاب‌هایی مانند «چطور اژدهایتان را تربیت کنید»، «افسانه کورا» و «آقای پیبادی و شرمن» را ثبت کرده است.

باربارا مارکوس رییس بخش کودکان خانه نشر رندوم هاوس، مجموعه کتاب‌های جدید «یخ‌زده» را با دیگر مجموعه محبوب کمپانی یعنی «دخترها هرگز» مقایسه کرد که داستان‌هایش در ناکجاآباد محبوب دیسنی اتفاق می‌افتد. او گفت: ما دیده‌ایم که چطور مجموعه محبوب «دخترها هرگز» یک جایگاه بسیار خاص را در بازار کتاب‌های ادامه‌دار به خود اختصاص داده و حالا که شهرت «یخ‌زده» هم همینطور در حال رشد است، به اين نتيجه رسيديم كه اين داستان هم می‌تواند موضوعی فوق‌العاده برای مجموعه کتاب‌های جدیدمان باشد.
کد مطلب: 40395
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *