۰
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۰
هدفم حضور در ترکيب ثابت تيم ملي است

اميد ابراهيمي: قدرت شکست هر تيمي را داريم

اميد ابراهيمي را مي توان يکي از شاخص‌ترين بازيکنان استقلال تا اينجاي فصل دانست.
اميد ابراهيمي: قدرت شکست هر تيمي را داريم
هافبک شماره شش استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" درباره شرايطش در استقلال حرف زد:

درايت کادرفني در نتايج موثر بوده است

خدا را شکر با توجه به بازيکناني که جذب شده‌اند و بازيکنان باکيفيتي که در تيم باقي ماندند توانسته ايم تيم خوبي را جمع کنيم. درايت کادرفني براي هماهنگ کردن اين استقلال واقعا موثر بوده است. مربي با درايتي مانند قلعه نويي خيلي به اين مساله کمک کرده است.

فقط غرور مي‌تواند ما را با مشکل مواجه کند

تمام تمرکز و هدف‌مان روي قهرماني است و تلاش مي‌کنيم هفته به هفته بهتر از قبل شويم تا به استقلال مدنظر هواداران نزديک شويم. البته در اين ۵ هفته گذشته هم شرايط خوبي داشتيم و خوشبختانه هواداران هم از ما راضي هستند. قدرت تيم ما بالاست و اگر مغرور نشويم مي توانيم روز به روز قدرت واقعي و بالاي خودمان را نشان دهيم. البته با بازيکنان با تجربه اي که در تيم‌مان حضور دارند اصلا مغرور نمي‌شويم. قدرت شکست هر تيمي را داريم. با اضافه شدن حنيف و اميرحسين صادقي قدرت‌مان بيشتر هم خواهد شد.

برايم رضايت کادرفني و هواداران کافي است

چه در سپاهان و چه الان که در استقلال حضور دارم هميشه روي تمرينات خودم تمرکز کردم و مهم برايم رضايت کادرفني و هواداران بوده است. هر جايي که بودم تمام تلاشم را کردم تا هواداران و کادرفني راضي باشند و در حال حاضر هم از اين اتفاق که کادرفني از من راضي است خوشنودم.

هيچ وقت با مربيانم مشکل نداشتم

در طول دوران بازي‌ام با هيچ کدام از مربيانم مشکل نداشته‌ام. همانطور که گفتم تلاش کردم خواسته ‌هايشان را در زمين مسابقه و زمان تمرين پياده کنم و بهترين بازي‌ام را به نمايش بگذارم. از اينکه آقاي قلعه نويي چنين لطفي به من داشته‌اند و من را اينقدر خوب معرفي کرده‌اند خوشحالم و اميدوارم بتوانم همانطور که ايشان مي‌گويند باشم و حتي بهتر شوم.

هدفم ترکيب ثابت تيم ملي است

هميشه به تيم ملي دعوت شده‌ام و فقط در فصل گذشته که آن مشکلات در سپاهان به وجود آمد نتوانستم در اردوي آخر حضور داشته باشم و خط خوردم. آرزويم کمک به تيم ملي کشورم است. استقلال تيم بزرگي است و هدفم از حضور در اين تيم رسيدن به تيم ملي و بازي با پيراهن آن است. همه دوست دارند به تيم ملي کشورشان کمک کنند و همه آنها دوست دارند بازي کنند. من هم دوست دارم بازيکن ثابت تيم ملي شوم و تلاشم را مي‌کنم.

براي تيم هاي ديگر هم شوت کنار گذاشته ام

هميشه روي چنين توپ‌هايي تمرين مي کنم. البته آنطور که مي‌گوييد نيست و براي تيمي شوت و گل کنار نگذاشته ام، البته همه بازيکنان از گل زدن و مخصوصا گل زيبا لذت مي‌برند. گلزني يکي از لذتبخش ترين لحظات هر بازيکن است و اگر موقعيت پيش بيايد در بازي‌هاي آينده هم شانسم را امتحان مي‌کنم.

ادعاي قهرماني نداريم اما تلاش‌مان رسيدن به آن است

قهرماني اصلا راحت نيست. همه تيم‌ها خوب هستند. نمي توان ادعا کرد. واقعيت اين است که صحبت از قهرماني بعد از ۵ هفته زود است. اما اگر مي‌خواهيم قهرمان شويم که تمام تلاش‌مان نيز همين است بايد در تمام بازي‌ها تلاش کنيم و امتيازات را کسب کنيم.



کد مطلب: 40769
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *