۰
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۲
از ماندن زياد ناراحت نيستم

جهانبخش: هواداران نايمخن از من تشکر کردند

عليرضا جهانبخش اظهار داشت: هواداران خيلي خوشحالند که من از نايمخن جدا نشدم. حتي امروز خيلي از هواداران آمدند و سر تمرين حاضر شدند تا مرا تشويق کنند.
جهانبخش: هواداران نايمخن از من تشکر کردند
مهلت نقل و انتقالات لیگ های اروپایی، ساعت ۵/۲ بامداد دوشنبه به پایان رسید و علیرضا جهانبخش نتوانست در این مهلت، رضایتنامه خود را از نایمخن دریافت و پیراهن خرونینخن در لیگ برتر هلند را به تن کند. جهانبخش در گفتگو با ورزش سه می گوید:« قسمت نبود که از نایمخن جدا شوم. من و باشگاه خرونینخن خیلی سعی کردیم تا رضایت مسئولان نایمخن را جلب کنیم اما نشد که نشد! اگر شرایط طوری رقم می خورد که جدا شوم خیلی خوب بود اما حالا که این اتفاق نیفتاد هم زیاد ناراحت نیستم. این مساله خیلی ناراحتم نکرده. برای نایمخن بازی می کنم و منتظر نقل و انتقالات زمستانی می مانم تا ببینم آیا می توانم جدا شوم یا نه»

مدیران باشگاه نایمخن به جهانبخش چه گفتند؟ او می گوید:«آنها دوست داشتند که هر طور شده بمانم و به بازگشت این تیم به لیگ برتر کمک کنم. مدیران باشگاه از من عذرخواهی کردند و گفتند که ما به تو خیلی نیاز داشتیم و به همین خاطر رضایتنامه ات را صادر نکردیم. البته شرایط قیمتی را پایین هم آوردند اما نه آنقدر که خرونینخن می خواست»

هواداران نایمخن از ادامه حضور جهانبخش خوشحال هستند. این را علیرضا می گوید:« هواداران خیلی خوشحالند که من از نایمخن جدا نشدم. حتی امروز خیلی از هواداران آمدند و سر تمرین حاضر شدند تا مرا تشویق کنند. آنها از من تشکر کردند که جدا نشدم و من هم گفتم که تمام انرژی ام را برای موفقیت نایمخن می گذارم. امیدورام همین روند را ادامه بدهم تا پیشنهادهای بهتری نصیبم شود»
کد مطلب: 40941
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *