۰
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۵
بازگشت ياران توتي به ليگ قهرمانان

پيش بازي آ اس رم – زسکا مسکو

توتي، ايتوربه و ژروينيو در بازي روز يک شنبه در سري A روي نيمکت بودند ولي براي بازي چهارشنبه شب آماده هستند.
پيش بازي آ اس رم – زسکا مسکو
رودی گارسیا می تواند از فرانچسکو توتی، خوان ایتوربه و ژروینیو که در برد ۱-۰ رم مقابل امپولی نیمکت نشین بودند، در برابر زسکا مسکو استفاده کند. هر چند رمی ها در خط میانی، ده روسی را به دلیل محرومیت و کوین استروتمن را به دلیل مصدومیت زانو در اختیار نخواهند داشت. با این وجود، گارسیا از اهمیت یک شروع خوب در لیگ قهرمانان به خوبی آگاه است.


او به خبرنگاران گفت: "لیگ قهرمانان یک رقابت فوق العاده است و من پیش از این به عنوان مربی لیل شانس حضور در این مسابقات را داشته ام، بنابراین با این جام غریبه نیستم. بازی با زسکا اولین بازی خانگی ما در مرحله گروهی است و به همین دلیل باید پیروز شویم."


رم با قرار گرفتن در این گروه، قرعه سخت زسکا را تکمیل کرد. زسکا برای دومین فصل متوالی در گروه بایرن مونیخ و منچسترسیتی قرار گرفته است. آنها فصل قبل در هر دو بازی رفت‎وبرگشت مقابل حریفان مشهورشان شکست خوردند.


زسکا در این بازی پنتوس ورن بلوم و آلن ژاگوئف را به دلیل محرومیت و راسموس الم، گئورگی شنیکف و ویتینیو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
رومن ارمنکو که این تابستان از روبین کازان به زسکا پیوسته است، در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. او در هر دو بازی زسکا در لیگ روسیه گلزنی کرده است. او در پیروزی ۳-۱ فنلاند برابر جزایر فارو هم یکی از گل‎های تیم ملی کشورش را به ثمر رساند.
سیدو دومبیا هم بعد از یک ماه مصدومیت، می تواند در این بازی به میدان برود. این بازیکن ساحل عاجی ۲۶ ساله، فصل قبل برای زسکا ۲۰ گل به ثمر رساند. او در لیگ قهرمانان سال گذشته، در مقابل منچسترسیتی دو بار گلزنی کرد.
کد مطلب: 41390
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *