۰
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴
هفته دهم ليگ برتر فوتبال

صبا 1- سايپا 0 ؛ پيروز ترمز سايپا را کشيد

تک گلي که آيوبل در دقيقه دوازده به ثمر رساند، طلسم گل نخوردن سايپا را بعد از 418 دقيقه شکست.
صبا 1- سايپا 0 ؛ پيروز ترمز سايپا را کشيد
سایپا که پنج هفته بدون شکست را پشت سر گذاشته بود، نتوانست مقابل صبا موفقیت‌های خود را ادامه دهد و مغلوب صبای‌قم شد. تک گلی که مارکو اوره‌لیو آیوبل در دقیقه سیزده به ثمر رساند، طلسم گل نخوردن سایپا را بعد از ۴۱۸ دقیقه شکست.

هفته دهم لیگ برتر/ ورزشگاه یادگار امام(ره) قم/ تماشاچی: ۱۵۰ نفر
داور: احمد صالحی، کمک ها: سعید قاسمی-بابک عباسقلی زاده

گل: مارکو اوره‌لیو آیوبل(۱۳) صبا
اخطار: ایوب کلانتری، روزبه چشمی، وحید علی‌آبادی، جلال‌الدین علی‌محمدی (صبا) ؛ بابک حاتمی، شیری، مجید ایوبی (سایپا)

صبای‌قم: مهرداد طهماسبی، پیروز قربانی، مسعود حق‌جو، سید احمد مهدی‌زاده، محمدامین آرام‌طبع، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی( ۸۳- وحید علی‌آبادی)، ایوب کلانتری، جلال‌الدین علی‌محمدی، احمد حسن زاده( ۷۱- آمبونو آچیله) و مارکو اوره‌لیو آیوبل( ۵۹- روزبه چشمی)
سرمربی: صمد مرفاوی

سایپای‌کرج: حامد فلاح زاده، بابک حاتمی، وحید محمدزاده، ابراهیم شکوری( ۸۲- مجتبی رمضانی)، مجید ایوبی، حامد شیری، علی زینالی، ابراهیم صادقی، پویا نزهتی، حکیم نصاری( ۵۷- سیدصالحی) و میلاد میداوودی
سرمربی: مجید جلالی

شرح بازی: در نیمه اول توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیکنان صبا بود و حتی بازیکنان این تیم بعد از گلی هم که به ثمر رساندند دست به حملات زیادی زدند ولی شاگردان جلالی تنها یک فرصت گلزنی داشتند. در نیمه دوم بازی آرام دنبال میشد که بعد از ورود آچیله به بازی، صبایی‌ها چند فرصت صد در صد گلزنی داشتند که مهاجمان این تیم استفاده نکردند.

شرح گل‌ها:
۱-۰ (صبا) دقیقه ۱۳: سانتر بادامکی از روی کرنر به قربانی رسید که او توپ را به مارکو اوره‌لیو آیوبل رساند و او نیز در بین دو مدافع سایپا با سر تنها گل بازی را به ثمر رساند.
کد مطلب: 41676
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *