۰
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۸
رحماندوست:

همه باید در حفظ روحیه خدمت دولت را یاری کنند

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه برای حفظ روحیه خدمت، همه باید دولت را همراهی کنند، گفت: انتظار می‌رود دولت تا آخرین روزکاری خود به فکر خدمت‌رسانی به مردم باشد
مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های ایشان به دولت اظهار داشت: مقام معظم رهبری از دولت خواستند تا بدون توجه به حواشی، تنها به امر خدمت‌رسانی به مردم فکر کنند چراکه مردم از دولت تنها استمرار خدمت‌رسانی را می‌خواهند.

وی با بیان اینکه حفظ روحیه خدمت رسانی به مردم توسط دولت بدون همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها ممکن نیست، افزود: مجلس باید در امر خدمت‌رسانی دولت، قوه مجریه را همراهی کند که البته بنای مجلس نیز همین است و انتظار می‌رود تا ۱۲ مرداد که آخرین روز کاری دولت دهم است خدمت‌رسانی به مردم توسط دولت ادامه داشته باشد.

رحمان‌دوست با تأکید بر اینکه مخاطب مقام معظم رهبری در بحث حفظ روحیه خدمت به مردم تنها دولت نبوده است، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نیز باید زمینه خدمت‌رسانی دولت به مردم را فراهم کند که بدون همراهی مجلس این امر به وقوع نخواهد پیوست.

وی ادامه داد: در بحث زلزله تبریز دولت به تنهایی نمی‌توانست و نمی‌تواندبه زلزله‌زدگان امدادرسانی کند بلکه همراهی مجلس با دولت برای عملی شدن خدمت به زلزله‌زدگان لازم و ضروری بود و هست.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در شرایط کنونی لازم است دولت محترم با عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تا آخرین روزکاری خود، نسبت به پروژه‌های نیمه تمام و برخی اقداماتی که می‌بایست در این دولت به پایان برسد، اقدام کند تا ملت ایران در آینده نیز از دولت فعلی به عنوان دولت خدمت یاد کنند.
کد مطلب: 4168
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *