۰
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۵
برد شيرين يحيي در فولاد شهر

سومين شکست متوالي استقلال

استقلال با شکست 2 بر يک برابر ذوب آهن سومين شکست متوالي خود را در ليگ برتر تجربه کرد.
سومين شکست متوالي استقلال
برای ذوب آهن در این بازی مهدی رجب زاده در دقیقه ۹ و مسعود حسن زاده در دقیقه ۷۱ گل زدند و تک گل شاگردان امیرقلعه نویی را هم هاشم بیک زاده در دقیقه ۵۱ به ثمر رساند. آبی ها با وجود این شکست در رده دوم جدول رده بندی باقی ماندند.

ذوب‌آهن:
رشید مظاهری، اکبر ایمانی،‌ کارلوس سانتوز، هادی محمدی، مهرداد قنبری(۹۰مرتضی تبریزی)، علی حمام، قاسم دهنوی، مهدی رجب‌زاده، اسماعیل فرهادی(۷۰ محسن مسلمان)، پویا سیف‌پناهی و مسعود حسن‌زاده(۸۵.
سرمربی: یحیی گل محمدی

استقلال:
محسن فروزان، هاشم بیک زاده، امیر حسین صادقی، پژمان نوری(۷۸ آرش برهانی)، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، علیرضا رمضانی( ۶۰ خسرو حیدری)، مهدی کریمیان(۴۶ کرار)، محمد قاضی و سجاد شهباززاده.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

شرح بازی:
در شرایطی که به نظر می‌رسید استقلال بعد از دو شکست متوالی مقابل نفت و فولاد چاره ای جز پیروزی در این بازی نداشته باشد، اما شاگردان قلعه‌نویی در یک بازی باطراوت مغلوب حریف سفیدپوش خود شدند. اگرچه آبی ها با حضور یک نیمه ای جاسم کرار موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف ایجاد کردند و می‌ توانستند بازنده این بازی هم نباشند.

شاگردان گل‌محمدی در این بازی رو به جلو و باهوش بازی کردند و ۳ امتیاز پاداش سرعت و دقت عمل آنها بود. اگرچه تیم ذوب‌آهن هم فرصت هایی به مراتب بیش از ۲ گل زده داشت. این دومین برد ذوب‌آهن در لیگ و دومین پیروزی یحیی گل‌محمدی مقابل امیر قلعه‌نویی بود. او پارسال با نفت تهران موفق به برد مقابل استقلال شده بود. تیم او حالا ۱۰ امتیازی شده و آماده پیشروی در جدول است. آنها که در هر نیمه یک گل به ثمر رساندند، مقابل استقلال بهترین نمایش این فصل خود را انجام دادند.

شرح گل‌ها:
۰-۱(ذوب آهن) مهدی رجب زاده روی یک ضربه استگاهی توپ را به زیبایی وارد دروازه استقلال کرد و تیمش را با نتیجه یک بر صفر پیش انداخت.

۱-۱(استقلال) ، هاشم بیک زاده سانتر جاسم کرار را با پشت سر وارد دروازه ذوب آهن کرد.

۱-۲(ذوب آهن)، مسعود حسن زاده با یک چرخش زیبا دو مدافع استقلال را دریبل زد و در موقعیت تک به تک با محسن فروزان توپ را وارد دروازه کرد.
کد مطلب: 41692
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *