۰
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۴
طلسم ۱۱ ساله پرسپوليس مقابل سپاهان

پيش بازي پرسپوليس ـ سپاهان

تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان، يکي از مهمترين بازي هاي امسال مسابقات ليگ را برابر هم انجام مي‌ دهند، پرسپوليس سال هاست که در اصفهان از برد برابر سپاهان محروم بوده است. [پيش بازي پرسپوليس ـ سپاهان]
پيش بازي پرسپوليس ـ سپاهان
 نظر شمارا جلب می کنیم به نکاتی از این دیدار:

۱. دیدار پرسپولیس و سپاهان دیدار تیم هایی است که مربیان خود را در ۳ بازی آخر عوض کرده اند، درخشان و فرکی که از زمان حضورشان بی شکست مانده اند، سرنوشت سازان این دیدار هستند.

۲. در ۲۰ بازی گذشته لیگ پرسپولیس ۵ برد، ۸ مساوی، ۷ باخت، ۱۷ گل زده و ۲۳ گل خورده سهم پرسپولیس در ۲۰ بازی آخر لیگ بوده است.

۳. آخرین بازی ۲ تیم در لیگ روز ۱۱ بهمن ۹۲ برگزار شد و طی آن پرسپولیس با حساب ۲ ـ صفر برنده شد.

۴. از لیگ سال ۸۲، پرسپولیس هیچگاه دیگر نتوانست تیم فوتبال سپاهان را در اصفهان شکست دهد، ۱۱ سال است که پرسپولیس در اصفهان مقابل سپاهان طلسم شده است.

۵. با کناره گیری رحیمی، قسمت نبود در بازی های پرسپولیس و سپاهان یک مدیرعامل به مصاف تیم دیگری برود که قبلا مدیرعاملش بوده است.

۶. در حال حاضر ۶ بازیکن ۲ تیم تجربه بازی در تیم دیگر را داشته اند محسن بنگر و محمد نوری، سپاهانی های سابق و پرسپولیسی های امروز را می‌سازند و از جمع یاران سپاهان، ۴ نفر یعنی رحمان احمدی، گردان، خلعتبری و هادی عقیلی، بازیکنان سابق تیم فوتبال پرسپولیس بوده اند.

۷. امسال پرسپولیس به تراکتورسازی باخته اما سپاهان با تراکتورسازی به تساوی رسیده است.


کد مطلب: 41924
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *