۰
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
ذوالانوار:

تحریم‌ها سبب خودکفایی ایران شده است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌ها باعث شده تا از ظرفیت‌هایمان در راستای توسعه و گسترش تولید ملی بهره ببریم و خودکفا شویم.
تحریم‌ها سبب خودکفایی ایران شده است

سید حسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان برای اجرای تحریم‌ها علیه کشور ما به دلیل ترس آنها از پیشرفت ایران اسلامی است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها نه تنها در حال حاضر ما را تحریم کردند بلکه از اول انقلاب ما را محاصره کرده بودند چرا که آنها نمی‌خواهند ما رشد کنیم و قدرتمند شویم.

وی با بیان اینکه غرب می‌خواهد حاکم ما باشد، خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند با اعمال تحریم‌ها حاکم ما باشند اما خداوند این فرصت را به آنها نمی‌دهد و ملت ایران نیز نمی‌گذارد که کشور زیر سلطه آنها برود.

ذوالانوار با بیان اینکه تحریم‌ها ما را خودکفا کرده است، گفت: تحریم‌ها شاید ما را در شرایط سخت قرار داده باشد اما همین شرایط سخت باعث شده است تا ما از ظرفیت‌هایمان در راستای توسعه و گسترش تولید ملی بهره ببریم.

وی با تاکید بر افزایش تولید ملی تصریح کرد: تحریم‌ها باعث شد تولید ملی ما روز به روز بیشتر شود و به وضع تثبیت شده برسیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمن در تمام عرصه‌ها سعی بر اعمال فشار دارد اما به طور قطع هیچ‌گاه نمی‌تواند بر ملت ایران پیروز شود.

وی علت گرانی مرغ در روزهای اخیر را ممانعت از ورود سویا توسط دشمنان به ایران دانست.

ذوالانوار در ادامه با اشاره به موفقیت کشور ایران در بخش انرژی هسته‌ای تصریح کرد: دشمنان به دنبال شبهه‌افکنی هستند تا تلاش علمی دانشمندان ما در حوزه انرژی هسته‌ای را زیر سؤال ببرند.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی خود سلاح‌های هسته‌ای در اختیار دارند و گمان می‌کنند ایران نیز مانند آنها به دنبال سلاح هسته‌ای است، اضافه کرد: ایران تنها به دنبال استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای به منظور پیشرفت در حوزه‌های مختلف است.

ذوالانوار افزود: انرژی هسته‌ای اقتصاد فردا و انرژی آینده دنیاست و پیشرفت فرزندان ما در گروی به دست آوردن این تکنولوژی است.

وی تصریح کرد: دشمنی غرب با ایران یک موضوع ثابت شده محسوب می‌شود و سابقه درخشان ایران در دنیا نیز برای همگان آشکار است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هدف غرب در تربیت نسل جوان ما به شیوه غربی، گفت: غربی‌ها سعی کرده‌اند با راه‌اندازی کانال‌ها و سایت‌های فارسی زبان فرزندان ما را به سبک خود تربیت کنند که در این راستا خانواده‌ها باید هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه اگر خانواده‌ها در ایمنی، سلامت، حیا و عفت باشند شاهد جامعه و نسل‌های سالم‌تری خواهیم بود، خاطرنشان کرد: با سالم ماندن واحدهای اجتماعی جامعه سالم می‌ماند.

این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه نسل بی‌هویت خسارت بسیاری را به جامعه وارد می‌کند، تصریح کرد: غربی‌ها نسل‌های بی‌هویتی دارند و طبق آمار منتشر شده بیش از ۳۰ درصد از انگلیسی‌ها بی‌هویت هستند که این برای یک جامعه آفت بزرگی است.
کد مطلب: 421
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *