۰
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۳
امیر خجسته خبر داد؛

وزیر نفت در آستانه استیضاح

امیر خجسته با بیان اینکه امروز کشور در شرایط تحریم اقتصادی قرار دارد، ادامه داد: بر این اساس اگر وزیر نفت در زمینه اصلاح مدیریت در این وزاتخانه و بکارگیری نیروهای توانمند و اثرگذار اقدامی را در دستور کار قرار ندهد با شروع مجلس، استیضاح وی را پیگیری خواهیم کرد.
وزیر نفت در آستانه استیضاح
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با یادآوری تذکر قرائت شده به وزیر نفت در صحن علنی مجلس، گفت: چنانچه وزیر نفت اقداماتی در جهت اصلاح مدیریت و بکارگیری نیروهای توانمند در دستور کار قرار ندهد با شروع مجلس استیضاح وی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گزارش خانه ملت، امیر خجسته با یادآوری تذکر قرائت شده در صحن علنی مجلس به وزیر نفت، افزود: در تذکری که در صحن علنی مجلس از سوی هیات رئیسه قرائت شد از وزیر نفت بکارگیری نیروهای توانمند، قوی، اثرگذار و بدون مشکل را خواستار شدم.

نماینده مردم همدان، قهاوند و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امروز کشور در شرایط تحریم اقتصادی قرار دارد، ادامه داد: بر این اساس اگر وزیر نفت در زمینه اصلاح مدیریت در این وزاتخانه و بکارگیری نیروهای توانمند و اثرگذار اقدامی را در دستور کار قرار ندهد با شروع مجلس، استیضاح وی را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی، در توضیح تذکر ارائه شده به وزیر نفت، تاکید کرد: تذکر قرائت شده در صحن علنی مجلس در سطح ملی به وزیر نفت بود مبنی بر اینکه این وزارتخانه باید با خارج کردن نیروهای ضعیف در زیرمجموعه خود، از نیروهای توانمند، اثرگذار و بدون مشکل بهره گیرد، در غیر این صورت با شروع به کار مجلس استیضاح وزیر در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کد مطلب: 4214
مرجع : عصرایران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *