۰
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۲

استقلال براي واگذاري آماده‌تر از پرسپوليس است

رئيس کل سازمان خصوصي‌سازي تأکيد کرد، باشگاه استقلال براي واگذاري به بخش خصوصي آماده‌تر از پرسپوليس است.
استقلال براي واگذاري آماده‌تر از پرسپوليس است
میرعلی اشرف پوری‌حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: باشگاه استقلال برای موضوع واگذاری همراهی بیشتری با ما داشته و کارهای آنها خوب جلو رفته است ولی مدیران پرسپولیس تا الان صورت‌های مالی را تأیید نکرده‌اند. البته باشگاه پرسپولیس هم باید طی هفته جاری این کار را انجام دهد و صورت‌های مالی را زودتر امضا کنند.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی همچنین خاطر نشان کرد: تمام مقدمات واگذاری انجام شده و آبان ماه قیمت‌گذاری دو باشگاه صورت می‌گیرد. در آذر ماه نیز آگهی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را منتشر خواهیم کرد.

«قیمت پایه را اعلام نمی‌کنیم تا هیئت واگذاری آن را به صورت مصوب به ما اعلام کند»، وی با اعلام این مطلب افزود: قیمت این دو باشگاه بر اساس بدهی و دارایی‌های آنها و بعد از اعلام رسمی کارشناس دادگستری خواهد بود و نحوه فروش ما به صورت نقد و نسیه است، یعنی حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد نقدی است و مابقی در اقساط دو تا پنج ساله پرداخت می‌شود.

پوری‌حسینی در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم صورت‌های مالی پرسپولیس را این هفته مدیران آن تأیید کنند، چرا که تأخیر بیشتر منجر به برخورد سخت قانونی می‌شود. من همه این موارد را به اطلاع وزیر اقتصاد و امور دارایی رسانده‌ام.
کد مطلب: 42320
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *