۰
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۱
جاي مسلمان بودم، به من برمي‌خورد

گل محمدي: رفاقت درخشان با بازيکنان کم است

يحيي گل محمدي با وجود اين که حدود يک سال و نيم است که از پرسپوليس جدا شده با اين حال هنوز هم بازي ها و اتفاق هاي اين تيم را وسواس خاصي پيگيري مي کند.
گل محمدي: رفاقت درخشان با بازيکنان کم است
سرمربی ذوب آهن دلیل نافرمانی بازیکنان پرسپولیس از دستورات سرمربی پرسپولیس را این بود که هنوز حمید درخشان نتوانست رابطه خوبی با بازیکنان تیم پیدا کند.

با توجه به مشکلات داوری نمی توانم ساکت بنشینم
در بازی با ملوان اخراج شدم چون دیگر نمی توانم نسبت به اشتباه های داوری ساکت باشم. از اول فصل در شش هفت بازی با اشتباه های مسلم داوری امتیازها را از دست دادیم. شرایط تیم حساس است و من فکر می کنم دیگر نمی توانم ساکت بنشینم. به همین دلیل هم در بازی با ملوان از کوره در رفتم. باید دپارتمان داوری و کمیته داوران در چینش داوران دقت کند چون چند اشتباه باعث می شود یک تیم وارد بحران شود. اگر ما ملوان را نمی بردیم احتمال داشت شرایط تیم به هم بریزد و واقعا همه باید بدانند داوری ها خیلی می تواند روی سرنوشت یک تیم تاثیرگذار باشد.

گل ملوان را من ندیدم
در صحنه ای که ملوانی ها اعتقاد داشتند توپ از روی خط دروازه عبور کرده، من آن صحنه را ندیدم چون جلوی محوطه جریمه ما خیلی شلوغ بود. این را هم باید بگویم که من اگر در مورد داوری صحبت می کنم، برای همه تیم ها عدالت را می خواهم و حالا اگر ملوان در آن صحنه متضرر شده، بازهم حرف من تایید می شود که کمیته داوران باید در چینش داور بازی دقت کند.

در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا می کنیم
تیم ما در نیم فصل دوم خیلی بهتر می شود چون ما در اول فصل تغییرات زیادی را در تیم دادیم و کمی زمان می برد که به شرایط ایده آل برسیم. اگر از اول فصل هم دقت کرده باشید ما رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم نتایج بهتری را بگیریم. حالا هم با تقویت تیم می توانیم در ادامه لیگ نتایج بهتری را بگیریم.

جای مسلمان بودم، به من بر می خورد
طبیعی است که کی روش از تیمی که در رتبه های آخر جدول است بازیکنی را به تیم ملی دعوت نکند. جای مسلمان باشم به من بر می خورد که به تیم ملی دعوت نشده ام. سعی می کنم بهتر کار کنم تا بتوانم رتبه تیمم را در جدول رده بندی بهتر کنم. البته بازیکنان ما که به تیم ملی دعوت نشده اند نباید ناامید شوند و باید تلاش شان را بکنند تا رضایت کادر فنی را جلب کنند.

خون من قرمز است
مگر می شود بازی های پرسپولیس برای من مهم نباشد؟ خون من قرمز است و تمام بازی های این تیم را دنبال می کنند. در هر تیمی مربیگری کنم بازهم نتایج و مسائل مربوط به پرسپولیس برای من است و شما شک نکنید پرسپولیس یکی از دغدغه های مهم من است.

بازیکنان با درخشان رفیق نیستند
من فکر می کنم دلیل مشکلات حاشیه ای که برای پرسپولیس درست می شود این است که در این تیم بین سرمربی و بازیکنان رفاقت وجود ندارد. حمید درخشان تازه تیم را تحویل گرفته است و به همین دلیل رفته رفته این مساله خیلی بهتر می شود.

بازیکنان به علی دایی خیلی وابسته بودند
زمانی که علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شد، چند بازیکن را به تیم آورد و بنابراین بازیکنان با علی رابطه خیلی خوبی داشتند. شاید به همین دلیل هم باشد که آنها نتوانند حضور یک مربی جدید را در تیم شان ببینند. من فکر می کنم با گذر زمان بازیکنان با درخشان رابطه بهتری پیدا می کنند.

زمان من هیچ کدام از این مسائل وجود نداشت
در زمانی که من سرمربی پرسپولیس بودم هیچکدام از این اتفاق های حاشیه ای نمی افتاد. من با همه بچه ها رفیق بودند و بازیکنان آن زمان پرسپولیس هم انصافا بچه های خوب و حرف گوش کنی بودند. در زمان من یک مورد از اتفاق هایی که الان در پرسپولیس می افتد اتفاق نمی افتاد.

کریمی و مهدوی کیا هیچ وقت علیه من مصاحبه نکردند
کریمی و مهدوی کیا هیچ وقت علیه من مصاحبه نکردند. شاید مسائلی در درون تیم وجود داشت ولی این اتفاق ها هیچوقت علنی نشد. همانطور که گفتم تیم ما جو خوبی داشت و مشکلی از این نظر وجود نداشت.
کد مطلب: 42788
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *