۰
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۳

درخشان: هرگز استعفا نمی‌دهم

سرمربي پرسپوليس در اين روزها شرايط خوبي را تجربه نمي‌کند. او در اين هفته ها خوب نتيجه نگرفته و در نقل و انتقالات نيم فصل هم نتوانست مهره هايي که مي‌ خواهد را جذب کند.
درخشان: هرگز استعفا نمی‌دهم
هر روز که می‌ گذرد انتقادها از حمید درخشان بیشتر می‌ شود. با این حال سرمربی پرسپولیس به "ورزش سه" گفت که تازه کارش را در پرسپولیس شروع کرده و اصلا استعفا نخواهد داد.

نمی‌دانم دلیل این همه بدشانسی چیست

واقعا خودم هم نمی‌ دانم دلیل این همه بدشانسی چیست. ما در بازی با ذوب‌آهن می‌ توانستیم خیلی زودتر از اینکه گل بخوریم، گل اول را بزنیم، متاسفانه با بی دقتی بازیکنانمان موقعیت ها از دست رفت و ما نتوانستیم نتیجه ای که لیاقت هوادارانمان است را به دست بیاوریم. این چیزی است که من را خیلی اذیت می‌ کند، ما ساعت ها در باشگاه کار می‌ کنیم و حقمان است که روزهای خوب پرسپولیس را ببینیم.

بازیکنان مورد نظرم جذب نشدند

متاسفانه در نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه پرسپولیس مشکلات زیادی داشت، ما بازیکنانی که نیاز داشتیم را نتوانستیم جذب کنیم چون تکلیف مدیرعامل باشگاه مشخص نبود. یکی، دو بازیکن گرفته ایم که باید تا آخر فصل با آنها سر کنیم. الان هم به روزهای پیش رو فکر می‌ کنیم و سعی کرده ایم اتفاقات بدی که برای پرسپولیس افتاده را فراموش کنیم.

ناامید نیستم

من از شرایط پرسپولیس ناامید نیستم چون می‌ دانم که این تیم خیلی زود روزهای خوبش را خواهد دید. به هرحال بدشانسی ها هم روزی تمام می‌ شود و ما امیدواریم که بتوانیم از هفته آینده روزهای خوب پرسپولیس را ببینیم. همانطور که گفتم من گذشته را فراموش کرده ام و حالا فقط به آینده فکر می‌کنم. آینده ای که بتوانیم در آن موفقیت پرسپولیس را ببینیم.

در لیگ قهرمانان آسیا همه تیم ها بازیکنان گرانقیمت دارند

در لیگ قهرمانان آسیا همه تیم هایی که شرکت می‌ کنند، تقویت شده اند. تیم های عربی بازیکنان گرانقیمت اروپایی دارند اما ما هم ناامید نیستیم. سعی می‌ کنیم تا شروع لیگ قهرمانان نقاط ضعفمان را برطرف کنیم تا بتوانیم از حیثیت پرطرفدارترین تیم آسیا دفاع کنیم.

پیشکسوتان به من لطف دارند

فقط در جواب انتقادهای پیشکسوتان که در این روزها به من کرده اند، می‌ توانم این را بگویم که آنها به من لطف دارند. دوست ندارم فکر کنم که آنها با غرض علیه من مصاحبه می‌ کنند. به همین دلیل هم می‌ گویم که آنها به من لطف دارند و حتما من مشکلی دارم که اینقدر انتقاد می‌ کنند.

هرگز استعفا نمی‌دهم

متاسفانه عده ای از روزنامه ها که من نمی‌ دانم چه قصد و غرضی دارند، هر روز صحبت از رفتن من می‌ کنند. شاید با آمدن من به پرسپولیس منافع خیلی ها به خطر افتاده اما من می‌ گویم که هیچ برنامه ای برای استعفا ندارم. تازه کارم را در پرسپولیس شروع کرده ام و مطمئن هستم به لطف خدا پرسپولیس را درست می‌ کنم. برای درست کردن پرسپولیس تا سرحد مرگ ایستاده ام و پا پس نمی‌کشم.

هیات مدیره تصمیمی برای برکناری من ندارد

خدا می‌ داند که من هفته ای چندبار به باشگاه می‌ روم و با اعضای هیات مدیره جلسه می‌گذارم. تا حالا یک نفر حرفی در مورد برکناری من نزده است از آقای زادمهر، کاشانی و کلانی تشکر می‌کنم چون هر وقت که به باشگاه می‌ روم، آنها به من می‌ گویند که با قدرت به کارم ادامه دهم. این حرف ها در این شرایط به من انگیزه می‌ دهد.

فوتبال ایران باید قدر قلعه‌نویی را بداند

فوتبال ایران باید قدر مربی مثل امیر قلعه‌نویی را بداند. من واقعا از ایشان تشکر می‌ کنم که از من حمایت کرد. متاسفانه عده ای دوست دارند که بزرگان فوتبال نابود شوند. یادتان باشد مربی مثل قلعه‌نویی بارها برای ایران قهرمانی آورده است و ما نباید طوری رفتار کنیم که او نابود شود. قلعه‌نویی سرمایه این فوتبال است و باید همه از بزرگان فوتبال حمایت کند.

اگر در مورد تیم‌ملی حرف زدم، به خاطر تیم‌ملی کشورم بود

هرگز دیگر حرفی در مورد کارلوس کی‌روش نمی‌ زنم. اگر من حرفی در مورد تیم‌ملی زدم، حرفم فنی بود و دلم برای فوتبال این مملکت می‌ سوخت. هرگز انتظار نداشتم این حاشیه ها برای من درست شود. حالا هم می‌ گویم که اگر من فوتبال ایران را به حاشیه برده ام، دیگر صحبتی در مورد تیم‌ملی نخواهم کرد.
کد مطلب: 44588
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *