۰
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۳

سازمان‌ ملل از افزايش نقض حقوق بشر در پاكستان ابراز نگراني كرد

سازمان ملل نسبت به افزايش موارد نقض حقوق بشر در پاكستان از جمله افزايش تعداد افراد ربوده شده در استان بلوچستان اين كشور اظهار نگراني كرد.
 به نقل از خبرگزاري آسيا، سازمان ملل در نامه‌اي به وزارت كشور پاكستان نگراني جدي خود را نسبت به افراد ربوده شده در اين كشور و عدم پيدا شدن آن‌ها و همچنين قتل‌هاي هدفمند در استان بلوچستان و ديگر بخش‌هاي اين كشور ابراز كرد.

منابع خبري در وزارت كشور پاكستان فاش ساختند كه قرار است يك هيات بلندپايه سازمان ملل متشكل از هفت عضو از دهم تا بيستم سپتامبر به پاكستان سفر كند.

به گفته اين منابع خبري اين هيات قرار است به شهرهاي اسلام‌آباد،‌ لاهور، كراچي، كويته و پيشاور سفر كند تا اطلاعات دسته اول را درباره موارد نقض حقوق بشر در پاكستان به دست آورد.

منابع خبري همچنين خاطرنشان ساختند كه هيات سازمان ملل نشست‌هايي را با نخست‌وزير، وزير كشور، وزير امور مذهبي، دادستان كل و ديگر مقامات مرتبط پاكستاني برگزار خواهد كرد.

به نوشته روزنامه ديلي تايمز پاكستان، سازمان ملل در نامه خود از پاكستان خواسته تا نسبت به كمك براي متوقف ساختن نقض حقوق بشر در اين كشور و پيدا كردن افراد ربوده شده نقش خود را ايفا كند.
کد مطلب: 4306
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *