۰
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۴
بحث جدي بر سر بدنساز در جلسه هيات مديره؛

پورحيدري: قلعه‌نويي حرف من را نپذيرفت

سابقه منصور پورحيدري بعنوان مربي استقلال باعث مي شود که او در جلسه هيات مديره راحت تر بتواند از تصميم گيري هاي قلعه نويي انتقاد کند.
پورحيدري: قلعه‌نويي حرف من را نپذيرفت
پورحیدری  گفت: من فکر می کنم در بخش فنی کمبودهایی وجود دارد. برای همین هم نظرم را در این مورد به آقای قلعه نویی اعلام کردم. اما در نهایت سرمربی تیم است که مسئولیت دارد و باید تصمیم نهایی را بگیرد.

نیم فصل جبران می کنیم

جلسات هیات مدیره استقلال خیلی خوب و قوی دنبال می شود. در هفته های اخیر بیشتر جلسات، بحث مالی و خصوصی سازی بوده است. چون بخاطر بدهی هایی که باشگاه دارد، واگذاری استقلال در این ماه به بخش خصوصی خیلی جدی است. برای همین هم بیشتر جلسات اخیر هیات مدیره در این خصوص بوده است. اما جلسه روز گذشته استقلال، نتایج اخیر تیم مشکلاتی را برای علاقمندان به وجود آورده که مشخص است باید تیم تقویت شود. نیم فصل زمان مناسبی هست تا کادر فنی و بازیکنان تلاش کنند تا نتایج دور رفت را جبران کنند.

اختلاف نظر پورحیدری و قلعه نویی

در بخش فنی من فکر می کنم که کمبودهایی وجود دارد. اما سرمربی تیم موافق حرف من نیست. من دربازیهای استقلال مخصوصا دو دیدار اخیر مقابل پرسپولیس و ذوب آهن داشتم بازی را ز تلویزون نگاه می کردم و دیدم که تیم مشکل فنی دارد. اما نظر آقای قلعه نویی این است که مشکل استقلال بدنی نیست. به هر حال مربی با تیم زندگی می کند و مسئولیت تیم بر عهده او است. پس من اگر احساس کمبود کند، مشکلش را حل می کند.

کمیته نقل و انتقالات

کمیته نقل و انتقالات در استقلال بر این اساس تشکیل شده است که ما در نیم فصل بتواند در امر نقل و انتقال استقلال بتواند قوی عمل کند. سرمربی طبق نیازش لیست را به مدیر عامل می دهد . ما هم تلاش می کنیم تا از لحاظ مالی و سلامت جسمانی بازیکنان را مورد بررسی قرار می دهیم.

از تیموریان حرفی نزدیم

در مورد جدایی تیموریان هیچ بحثی نشد! بعد از این دو بازی در نیم فصل آقای قلعه نویی دوباره باید بازیکنان مورد نیازش را بگوید. اندو تیموریان از جمله بازیکنان بزرگی است که مثل هر بازیکنی در زندگی ورزشی اش افتی پیدا کرده. ما باید در زمان مناسب در مورد این بازیکن تصمیم بگیریم.

تغییر کادر فنی

در جلسه هیات مدیره هیچ بحثی مبنی بر جدایی قلعه نویی مطرح نشد! اصلا دلیلی ندارد که ما بخواهیم در این مقطع تصمیم احساسی بگیریم. امروز تیم بازی دارد و ما دیروز هیچ صحبتی مبنی بر رفتن او نکردیم. کنار گذاشتن خیلی ساده است. اما اینکه آیا پشتش تفکر هست ومی تواند جواب دهد، این دیگر بحث دیگری است. به هر حال امیر قلعه نویی توانایی هایش ثابت شده است. به هر حال ممکن است در هر تیمی مشکلاتی به وجود بیاید اما نباید سریع تصمیم گرفت.

انتقاد نه دخالت!

در مورد اضافه شدن فرد جدید به کادر فنی مدیر عامل باشگاه باید تصمیم بگیرد. اما همانطور که گفتم مسئولیت استقلال با آقای قلعه نویی است و او در کنار تیمش زندگی می کند و بهتر از هر کسی می داند که چطور به استقلال کمک می شود. من انتقادهای خودم را مطرح می کنم. او هم می داند که حرفهای من ابدا دخالت نیست! قصد من انجام وظیفه و کمک کردن به استقلال است. اما در نهایت این سرمربی است که در این مورد تصمیم می گیرد.

عذرخواهی از هوادان

مسایلی که در هیات مدیره مطرح می شود در نهایت توسط آقای افشارزاده با سرمربی در میان گذاشته می شود. در مورد مشکلات حاشیه ای تیم باید بگویم که وقتی تیم در شرایط خوبی نیست، این طبیعی است که حرفو حدیث و حاشیه زیاد باشد. من فقط از هواداران و علاقمندان استقلال خیل یاذیت شدند برای همین هم باز هم بابت نتایج استقلال از آنها عذرخواهی می کنم.
کد مطلب: 43271
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *