۰
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۹
فولاد شانس بالايي براي موفقيت در ليگ و آسيا دارد

مسلمان: همه‌تان را به خداي بالا سر مي‌‌سپارم

محسن مسلمان در آخرين دقايق نقل و انتقالات پيراهن قرمز فولاد اين شهر را برتن کرد. اين در حالي بود که طبق گمانه زني ها و قرارداد داخلي اين بازيکن تصور مي‌ شد مسلمان به استقلال تهران بپيوندد.
مسلمان: همه‌تان را به خداي بالا سر مي‌‌سپارم
مسلمان با ابراز رضایت از تصمیمی که گرفته امیدوار است بتواند در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا مهره موثری برای دراگان اسکوچیچ باشد و به موفقیت به همراه این تیم برسد.

مسلمان درباره حضورش در فولاد  گفت: به هرحال خوشحالم که بعد از بالاخره ۱۰ روز کشمکش فراوان تکلیفم مشخص شد و به فولاد پیوست.

وی ادامه داد: اصلا نمی‌ توان فولاد را تیم کوچکی تصور کرد. خیلی ها تصور می‌ کردند با توجه به مشکلاتی که این تیم در ابتدای فصل با آن دست به گریبان شد، دچار مشکل اساسی شود اما آنها نشان دادند از نظر زیرساختی باشگاه قوی و با برنامه ای هستند. فولاد با توجه به همان مشکلات در نیم فصل اول در صدرجدول قرار گرفت و جزو مدعیان بود.

مسلمان درباره انتخاب این تیم گفت: مطمئنا معیار اصلی ام حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بود که امیدوارم بتوانم در ترکیب این تیم مهره موثری برای اسکوچیچ باشم. فولاد مهره های خوبی جذب کرد که می‌ توان به حضور محمد قاضی و احمد آل‌نعمه اشاره کرد.

بازیکن تازه وارد فولاد با اشاره به اینکه از قراردادش با ذوب‌آهن یک سال و نیم باقی مانده گفت: فصل آینده هم بازیکن ذوب‌آهن هستم و در حال حاضر تا پایان این فصل و به صورت قرضی به جمع فولادی ها اضافه شده ام. البته به دنبال این هستم تا رضایت باشگاه ذوب‌آهن و جناب آذری را برای دریافت رضایتنامه دائمی ام را دریافت کنم.

محسن مسلمان در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به قرارداد داخلی اش با استقلال نتوانست به جمع آبی‌پوشان اضافه شود گفت: همه می‌ دانند که من تمام تلاشم را کردم تا به استقلال بیایم. حتی حاضر شدم مبلغ رضایتنامه ام را شخصا پرداخت کنم. اما شرایطی به وجود آمد که این انتقال شکل نگرفت. در حال حاضر بازیکن فولاد هستم و این تیم شرایط آن را فراهم کرد و شب گذشته قراردادم را امضا کردم.

بازیکن شماره ۷۷ فولادخوزستان ادامه داد: انشاالله تصمیم خوبی گرفته باشم و بتوانم به فولاد کمک کنم. البته همانطور که گفتم فولاد تیم کوچکی نیست و علیرغم اتفاقات ابتدای فصل تیم خوب و منسجمی نشان دادند و در نیم فصل دوم مطمئنا شرایط بهتری خواهیم داشت.

مسلمان درباره شانس قهرمانی فولاد گفت: فولاد جزو ۴، ۵ تیم اول لیگ‌برتر است و مطمئنا قهرمان از بین همین تیم ها خواهد بود. فولاد از این شانس مستثنی نیست و به دنبال قهرمانی به همراه این تیم هستیم.

وی بار دیگر با اشاره به حضورش در فولاد گفت: از انتخاب که کردم راضی ام و مسوولان فولاد و شخص جناب دهکردی احترام خاصی برایم قائل بودند و به دنبال جبران خوبی شان هستم. با قرب و احترام به اهواز رفتم و قراردادم را امضا کردم و تمام خواسته هایم را برآورده کردم و من هم تمام تلاش و توانم را برای موفقیت این تیم خواهم کرد.

مسلمان در پایان گلایه هایش را نیز اینگونه ابراز کرد: از خیلی ها ناراضی ام و از خدا خواسته ام جواب ناملایمتی هایشان را بدهد. همه را به خدای بالای سرم می‌ سپارم و در نهایت امیدوارم با فولاد به موفقیت برسم.
کد مطلب: 43964
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *