۰
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴
گزارش اختصاصي از تمرين بحرين

مرجان عيد: بازي با ايران بازي مرگ و زندگي است

تمرينات تيم‌ملي بحرين عصر امروز به مدت يک ساعت و نيم و به صورت جدي در زمين باشگاه اس اس اندرسون ملبورن انجام شد.
مرجان عيد: بازي با ايران بازي مرگ و زندگي است
در این تمرین که زیرنظر فدراسیون فوتبال بحرین انجام شد، بازیکنان به مرور تمرینات تاکتیکی و تکنیکی و راه های مقابله با ایران پرداختند. مرجان عید مربی تیم‌ملی بحرین پیش از این تمرین، اهمیت بازی با ایران را برای بازیکنانش برشمرد واز آنها خواست تا برای عبور از مرحله گروهی تمام تلاششان را انجام دهند.



به گفته خبرنگاران بحرینی حاضر در تمرین، سرمربی جوان بحرین عقیده دارد شروع خوب در این تورنمنت ضامن صعود از گروه است و بنابراین از بازیکنان خواسته تا بانهایت تمرکز در این بازی به میدان بروند. بحرینی ها که در دوره اول مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ با ایران مواجه شدند در بازی اول ۶ گل خوردند اما در بازی برگشت مقابل ایران قد علم کردند و در لحظات پایانی گل تساوی را دریافت نمودند. ۲ کشور ایران و بحرین در فوتبال خصومت عمیقی با هم دارند و عید با اطلاع از این موضوع قصد دارد بازیکنان تیمش را با نهایت برانگیختگی به دیدار ایران بفرستد.



نکته مهم تمرین امروز بازگشت فوزی عایش دفاع آسیب دیده تیم بحرین به تمرینات گروهی بود. این تمرین شامل حرکات بدنسازی و فوتبال درون تیمی بود و دروازه‌بان های تیم هم به طور ویژه مشغول آماده سازی در بازی ایران بودند. به نظر می‌ رسد بحرین برای کنترل ایران حداقل با ۶ بازیکن راه های نفوذ حمله وران ایران را ببندد. تاکید مرجان عید به بستن کناره ها در تمرینات نشان می‌ دهد او از سبک بازی تیم کی‌روش کاملا اطلاع دارد.
کد مطلب: 44093
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *