۰
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۳

پيروزي سخت ژاپن مقابل عراق

تيم ملي فوتبال ژاپن موفق شد با تک گل کيسوکه هوندا از روي نقطه پنالتي، عراق را 1-0 شکست دهد و با 6 امتياز در صدر جدول گروه قرار بگيرد.
پيروزي سخت ژاپن مقابل عراق
ژاپن موفق شد با کسب این پیروزی به صدر جدول گروه رفت و صعودش به دور بعد تا اندازه زیادی قطعی شد. بازی با حملات ژاپن شروع شد و شاگردان آگیره از ابتدا، توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی عراق هم چشم به ضدحملات دوخته بود و سعی داشت زهر خود را از این راه بریزد. حملات متعدد ژاپن، در دقیقه ۲۱ برای آنها یک پنالتی به ارمغان آورد که کیسوکه هوندا موفق شد از روی نقطه پنالتی، گل اول تیمش را به ثمر برساند. با وجود گلزنی ژاپن، این سامورایی ها بودند که به حملات خود ادامه دادند ولی از دقیقه ۳۵ تا پایان نیمه، عراق کم کم بازی را در دست گرفت و چندین موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کرد.

عراق نیمه ی دوم را نیز بهتر شروع کرد و فشار زیادی روی دروازه آبی ها ایجاد کرد ولی دفاع خوب و منطقی از شاگردان آگیره و عکس العمل‌های خوب از دروازه بان این تیم، باعث شد تا دروازه ژاپن بسته نگه داشته شود. از دقیقه ۷۰، ژاپن بازی را در دست گرفت و حملاتش را شروع کرد و خستگی کم کم بر بازیکنان عراق غلبه کرد. تا پایان، این ژاپن بود که بازی را در دست داشت ولی موفق به گلزنی نشدند و شاگردان آگیره با تک گل هوندا، بازی را ۱-۰ به نفع خود به پایان رساندند.
کد مطلب: 44221
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *