۰
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳

آجورلو: برکناری خطیبی غیرقانونی است

نايب رئيس هيات مديره باشگاه تراکتورسازي با سال‌ها تجربه در اداره تيم هاي سطح اول فوتبال ايران از وتوي تصميم مديرعامل اين باشگاه خبر مي‌دهد.
آجورلو: برکناری خطیبی غیرقانونی است
آجورلو که از خبر برکناری خطیبی شوکه شده است حرف هایش را چنین آغاز می‌کند:

از خبر برکناری شوکه هستم

من از خبر برکناری رسول خطیبی سرمربی تراکتور شوکه شدم و از این موضوع متعجب هستم. در خصوص برکناری خطیبی هیچ جلسه ای در هیات مدیره برگزار نشده و اجماعی صورت نگرفته است. من از این تصمیم تعجب می کنم و واقعا چه کسی این تصمیم را گرفته است؟برکناری خطیبی از آنجا که با اجماع هیات مدیره نبوده از نظر من قانونی نیست.

نتایج بد فقط مال رسول نیست

رسول خطیبی در گذشته و در زمان بازیگری در تیم های باشگاهی و ملی بازیکن خوبی بوده. او در مربی گری هم قابل احترام است و در نیم فصل اول تیم را به مقام اول در لیگ رساند. هر چند نتایج اخیر این تیم مناسب و دلچسب نبوده اما نباید تمام این نتایج را به سرمربی نسبت داد. تمام مجموعه در نتیجه گیری سهیم هستند.

این خبر را از رسانه را شنیدم

خطیبی در نیم فصل اول خوب کار کرد و من این امیدواری را دارم که تیم شرایط مطلوب را بدست بیاورد واو تیم را به خوبی هدایت کند.فکر می کنم این تصمیم عجولانه، غیرحرفه ای و غیر اخلاقی بوده. این تصمیم هم برای سرمربی و هم هیات مدیره بد بوده . من به بیمارستان بقیه الله رفتم و بعد ازگرفتن ام آر آی بیرون امدم که متوجه این خبر شدم. این رفتار دور از رفتار حرفه ای در ورزش است . این رفتار نسبت به اعضای هیات مدیره درست نبود ما که میرزا بنویس نیستیم.

مخالف مدیرعاملی عباسی بودم

در دو جلسه ای که هیات مدیره برگزار کرد و در خصوص انتخاب مدیرعامل صحبت شد من مخالف مدیرعاملی آقای عباسی بودم. از این بابت مخالفت کردم چون ایشان را فوتبالی نمی دانستم.اما چون همگی اجماع داشتند موافقت کردم. وقتی ۴ رای موافق است، بااینکه من مخالفت کردم، اما رای گیری درست است و من هم قبول کردم. اما در خصوص برکناری خطیبی جلسه ای برگزار نشده و بر اساس چه مصوبه ای خطیبی را اخراج کردند. درست نیست من این خبر را از جراید بشنوم. واقعا این کار کم لطفی در حق سرمربی و اعضای هیات مدیره بود. بهتر بود جلسه ای برگزار می شدو هرچند مخالف اخراج خطیبی هستم اما اگر همگی رای می دادند حرفی نداشتم. اما هیچ امضایی پای برگه اخراج این مربی نیست. من در مصاحبه با چند رسانه محلی هم اعلام کردم که از خطیبی حمایت می کنم وحتی به تکرار قهرمانی امیدوار هستم.

تونی سرمربی تراکتور نمی شود

جالب است که من امروز ساعت ۱۱ نامه ای دریافت کردم از طریق رئیس هیات مدیره که از من خواسته بودند نظرم را در مورد اخراج خطیبی بگویم.در واقع از من مجوز خواسته بودند که برای حضور یک مربی خارجی در تراکتورسازی مجوز بدهم. اما در حال حاضر نظر من شایستگی رسول خطیبی برای سرمربی گری است. اگر هم او نباشد ما مربی خارجی نمی آوریم و ما مربیان داخلی خوبی داریم که می توانم از علی دایی، کریم باقری ، فراز کمالوند و فرهاد کاظمی نام ببرم که مربیان داخلی خوبی هم هستند. این مربیان شایستگی بالایی دارند و به مربی داخلی فکر می کنیم. اما من تا دقیقه آخر از رسول خطیبی حمایت می کنم. اگر بخواهیم مربی خارجی مربیان بزرگی را مانند فاتح تریم می آوریم چون لیاقت مردم تبریز مربیان بزرگ خارجی است.اگر جلسه هیات مدیره برگزار شود و رای گیری کنند بهتر است. اما اگر بخواهند همین رای را اجرا کنند دیگر حضور من در هیات مدیره معنایی ندارد.
کد مطلب: 44650
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *