۰
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
اصلا نگفتم استعفا مي‌دهم

خطيبي: نظمي قول داد مشکلات را حل کند

رسول خطيبي پس از شکست تراکتورسازي مقابل پديده در کنفرانس خبري با صراحت از عملکرد مديريت باشگاه انتقاد کرد و اعلام کرد اگر مشکلات حل نشود از سمت خود استعفا مي‌دهد. اما پادرمياني سرپرست تيم باعث شد که در پايان اين اختلاف، ختم به خير شود.
خطيبي: نظمي قول داد مشکلات را حل کند
رسول خطیبی در این مورد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «از من در مورد مشکلات تراکتور سوال می کنند.متاسفانه من نمی توانم در اینمورد به کسی حرفی بزنم، چون این یک مسیله خانوادگی و درون تیمی است. اما همینقدر بگویم که در جلسه ای که با آقای نظمی داشتم توانستیم به تفاهم برسیم و مشکلات تیم را مرتفع کنیم.»

سرمربی تراکتور که از انتشار خبر استعقایش ناراحت است، می گوید:« من اصلا حرفی در مورد استعفا نزدم. شما حتما این نکته را عنوان کنید که اگر قرار باشد ماشیینی در جاده حرکت کند. خب باید روغن و بنزین داشته باشد و گرنه حرکت نمی کند. ما هم باید مشکلمان را اول حل می کردیم تا بتوانیم با تمام وجود حرکت کنیم. قبل از اولین جلسه تمرین هم قرار است خود آقای نظمی در زمین حاضر شود و با تعدادی از بازیکنان که مشکل داشتند.صحبت کند.»

خیلی ها از کارشناسان معتقد بودند که باخت تراکتور نتیجه ترس رسول خطیبی بود. اما خود او با دفاع از عملکردش می گوید:« من به بچه ها گفتم که در ۱۰ دقیقه اول نبمه دوم، مراقب باشند که به این تیم ضربه آزادی ندهند.چون پدیده در این ضربات امتیاز می گیرد. اما متاسفانه همین اتفاق هم افتاد و این تیم به گل رسید. بعد از آن هم کمی تیم من عقب کشید و پدیده چندین موقعیت داشت. اما دقایق پایانی توپ و میدان در اختیار تراکتور بود و ما می توانستیم حتی این تیم را شکست دهیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. حالا هم اتفاقی نیفتاده تراکتور فقط دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و من ایمان دارم که اگر مشکلات روحی بازیکنانم حل شود ما مدعی قهرمانی هستیم و با انگیزه در آسیا هم ظاهر خواهیم شد.»

خطیبی با اشاره به اینکه در اطراف تیم بزرگی چون تراکتور حواشی زیادی هست، افزود؛ من در جلسه امروز به آقای نظمی هم گفتم که برای تیم ما حاشیه درست می کنند، پس اگر ما بخواهیم نتیجه بگیریم باید بهم خیلی نزدیک باشیم. تا بتوانیم از این به بعد جلوی این بحثها را در تیممان بگیریم. من تا الان اجازه ندادن با وجود مشکلاتی که وجود داشته تیم ما وارد حاشیه شود و مطمینم اگر آقای نظمی به قولی که بهم داده عمل کند.تراکتور در ادامه حرفهای زیادی برای گفتن دارد.»

سرمربی تراکتورسازی که به نداشتن کارت مربیگری متهم شده می گوید:« من کارت مربی گری دارم. اما باید از دوره انتظار مربیگری B من ۸ ماهی بگذرد تا بتوانم در دوره A حاضر شوم. این کلاس هم قرار است در شهریورماه شروع شود تا من بتوانم از لحاظ قانونی کارت مربیگری را بدست آورم.»
کد مطلب: 40631
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *