۰
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۲

کاظمی: به خودم ایمان نداشتم، نمی‌آمدم

امروز صبح فرهاد کاظمي به عنوان سرمربي جديد راه اهن انتخاب شد و او به عنوان سومين سرمربي اين تيم در اين فصل در ليگ هدايت اين تيم را برعهده گرفت.
کاظمی: به خودم ایمان نداشتم، نمی‌آمدم
جلسه معارفه فرهاد کاظمی در دفتر باشگاه برگزار شد که بازیکنان و سرمربی جدید در این جلسه با هم خوش و بش کردند. مرتضی کرمانی مقدم دستیار همیشگی کاظمی همراه او بود و به عنوان مربی جدید راه آهن معرفی شد.ضمن اینکه یک نماینده از وزارت نفت خودش را در این جلسه به بازیکنان معرفی کرد و قول داد به زودی مشکلات حل شود و بازیکنان به پول شان برسند. با حضور این نماینده بازیکنان خیال شان راحت شد که خبرهای خوبی برای این باشگاه در راه است.

کاظمی رو به بازیکنان گفت: باید امیدوار باشید چون ما می توانیم امتیازات لازم را بگیریم. نباید به سقوط نکردن فکر کنیم چون می توانیم به رده های بالاتر هم صعود کنیم.از ۱۰ بازی آینده می توانیم ۱۰ بازی را ببریم .من از قبل بازی های راه آهن را می دیدم . از تک تک شما بازیکنان شناخت دارم و از نظر فنی مورد قبول من هستید. این تیم موفق می شود و باید از استیلی و لطیفی هم تشکر کرد که برای این تیم زحمت کشیدند.

او به بازیکنان توصیه کرد در مصاحبه هایشان از لطیفی و استیلی تشکر کنند. کاظمی به بازیکنان گفت: اگر به این تیم و خودم اعتقاد نداشتم این مسوولیت را قبول نمی کردم. مطمئن هستم می توانم در این تیم نتیجه بگیریم و در حال حاضر پای آبروی خودمان وسط است. به خودم ایمان دارم و دوست دارم برای این تیم ریشه دار تمام تلاشم را بکنم. بازیکنان هم باید روی این بازی ها تمرکز کنند چون بازیکنان از لحاظ فنی خوب هستند واقعا نمی دانم چرا نتیجه نگرفتند.مشکلات مالی هم حل می شود اما الان باید به آبروی خودمان فکر کنیم.

بعد از پایان این جلسه بازیکنان و کاظمی به سمت زمین دستگردی رفتند تا تمرینات خودشان را انجام دهند. بازیکنان با روحیه بالایی جلسه را ترک کردند و از اینکه باشگاه سرو سامانی نسبی گرفته خوشحال بودند.
کد مطلب: 44774
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *