۰
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۵
شکايت در حوزه دايره حقوقي ماست

ماجراي شکايت راه‌آهن از دايي از زبان استيلي

حميد استيلي در روزهايي که باشگاهش همچنان درگير مسائل اداري و حقوقي است ، در بازي ديروز مقابل فولاد و دراگان اسکوچيچ شکست خورد .
ماجراي شکايت راه‌آهن از دايي از زبان استيلي
v سرمربی راه آهن می گوید : روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم، بدشانسی ما این بود که از جایی گل خوردیم که نقطه برتری ما در آنجا بود. امادر کل بازی سه، چهار توپ به دروازه‌بان‌ ما رسید. نیمه اول که فولاد چیزی نشان نداد و در نیمه دوم تنها ۱۰ دقیقه سوار بر بازی بودند. البته یادتان نرود که تیمی که روبه روی ما بود قهرمان سال گذشته لیگ بود. تازه بعد از گلی که خوردیم فولاد را تا آخر بازی حبس کردیم. اما نشد و خدا نخواست برنده بازی باشیم.
استیلی درباره میزان تغییرات تیمش از بازی اول تا بازی سوم می‌ گوید؛ در بازی اول ۴۰درصد از آنچه می‌ خواستم نشان دادیم، این میزان در بازی دوم که نفت را بردیم به ۶۰درصد رسید و در بازی مقابل فولاد که بازنده شدیم ۷۰ تا ۷۵درصد از خواسته های من برآورده شد. اگر این میزان به ۹۰درصد برسد می توانیم حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم. از حیث فنی در ساختار دفاعی تقریبا به آنچه می‌ خواستیم رسیده ایم اما تاکتیک های تهاجمی ما اندکی ضعف دارد که باید آنها را برطرف کنیم.
استیلی سپس از غیرت یاران تیمش می‌ زند و می‌ گوید: بازیکنان تیم ما بعضا طلب سال گذشته خود را نگرفته اند و برای من عجیب است که با وجود آنکه قانون به ما اجازه نمی‌دهد که در شرایط حال حاضر پولی به بازیکنان پرداخت کنیم اما بچه های با غیرت تیم من تمرکزشان به هم نخورده و با قدرت بازی می‌ کنند.البته تیم ما پول دارد اما براساس حکم دادگاه حق پرداخت ندارد ضمن اینکه باز هم می‌ گویم دیر شروع کردیم، بهانه نمی‌ آوردم اما هنوز مشکل آمادگی جسمانی داریم اما اتحاد ما و تلاشی که بچه ها برای تیمشان و من انجام می‌ دهند را هیچ وقت فراموش نمی‌ کنم. وقتی در اولین بازی ابراهیم کریمی بازوبندش را به بهادر عبدی می‌ دهد، به یاد رسوم پهلوانی قدیم میفتم. خدا شاهد است در این فوتبال چنین صحنه هایی را مدت هاست ندیده ام. در بازی با فولاد قصد داشتم امین منوچهری را بیرون بیاورم اما رضا خالقی فر پیش آمد و گفت من خسته ام و دیگر نمی‌ توانم بازی کنم و اگر امین در زمین بماند شاید به نفع تیم باشد.
استیلی درباره شکایت باشگاه راه‌آهن از علی دایی می‌ گوید: ماجرای ما ربطی به اسم شخص ندارد، حال این شخص دوست عزیزم علی دایی باشد یا هر کس دیگر. بلکه دایره حقوقی ما از هر کسی که رفتار و حرفش با منافع مجموعه ما سازگار نباشد از طریق قانون برخورد می‌ کند.
جمله آخر استیلی گله ای است که عمر این گله زیاد طولانی نیست و به شروع کار استیلی در مجموعه راه‌آهن برمی گردد که؛ دوستان عزیز اینجا راه‌آهن است، پرسپولیس و استقلال که نیست کسانی هم نمی‌ تواند بگوید مجموعه سرمایه گذاران راه‌آهن برای کسب شهرت و قدرت سرمایه گذاری کرده اند. اینجا همه چیز عشق است شما را به خدا اگر کمک نمی‌ کنید سنگ هم نیاندازید. ما در مسیر خصوصی سازی به فوتبال ایران کمک می‌ کنیم اما به جای آن مادام آزارمان می‌ دهند.

کد مطلب: 40515
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *