۰
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۶
وزیر امورخارجه فلسطین:

توقعات دولت فلسطین از ایران در زمان ریاست نم چند برابر شده است

امورخارجه فلسطین با ابراز خوشحالی از انتقال ریاست نم به جمهوری اسلامی ایران گفت: توقعات ما از کشور ایران در زمان ریاست نم برای حمایت از فلسطین چند برابر شده است.
ریاض المالکی وزیر امورخارجه دولت خودگردان فلسطین بعد از ورود به فرودگاه بین المللی امام خمینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: فلسطین از برگزاری این اجلاس در تهران خوشحال است.

وی افزود: با توجه به نقش مهم ایران در منطقه توقعات ما از جمهوی اسلامی ایران در زمان ریاست نم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین چند برابر شده و ما انتظار داریم این حمایت ها ادامه پیدا کند.

ریاض المالکی با تاکید بر اینکه برقراری صلح و دوستی در جهان از مهمترین اهداف جنبش عدم تعهد است گفت: امیدورایم این جنبش بتواند در آینده نقش مهمی در عرصه جهانی ایفا کند.

وزیر امورخارجه دولت خودگردان فلسطین در پایان با تاکید براینکه ایران همواره به خوبی از مسئله فلسطین حمایت کرده است گفت: امیدورایم اعضای نم در اجلاس تهران حمایت بیشتری از فلسطین کنند و اجلاس تهران تصمیمات خوبی در راستای دفاع از فلسطین اتخاذ کند چرا که کشورهای عضو نم سابقه خوبی در دفاع از ملت فلسطین دارند.
کد مطلب: 4529
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *