۰
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۴
بازنشستگان چشم به راه نباشند؛

وعده ۱۰۰ هزار تومانی لغو شد

برخلاف آنچه که پیش از این اعلام شده بود، افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان با کف ۱۰۰ هزارتومانی صورت می‌گیرد/ پرداخت ما به التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان، از ۵ تا ۲۵ مردادماه سال جاری و بر اساس حروف الفبا آغاز می‌شود.
به نقل از ایلنا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از مخالفت هیات امنای صندوق تامین اجتماعی با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتومانی حقوق تمامي بازنشستگان خبر داد.

علی اکبرخباز‌ها در این زمینه به ایلنا گفت: برخلاف آنچه که پیش از این اعلام شده بود، افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان با کف ۱۰۰ هزارتومانی صورت می‌گیرد به این صورت که اگر بیمه شده‌ای بر اساس ۱۸ درصد، ۵۰ هزار تومان افزایش حقوق داشته باشد، این میزان به ۱۰۰ هزارتومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: پیش از این قرار بود که علاوه بر افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان، طبق قانون همسان‌سازي همه بیمه شدگان ۱۰۰ هزار تومان نيز دریافت کنند که با مخالفت هیات امنای صندوق تامین اجتماعی، این امر تحقق نیافت.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، تصریح کرد: با اجرای این بخشنامه، هیچکس کمتر از ۱۰۰ هزارتومان افزایش حقوق نخواهد داشت.

خباز‌ها در ادامه گفت‌و‌گوی خود درباره زمان پرداخت ما به تفاوت افزایش حقوق بازنشستگان گفت: پرداخت ما به التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان، از ۵ تا ۲۵ مردادماه سال جاری و بر اساس حروف الفبا آغاز می‌شود.

وی درباره علت دیرکرد این پرداخت گفت: متاسفانه به دلیل اینکه بودجه سازمان با تاخیر ابلاغ می‌شود، پرداخت حقوق بازنشستگان با تاخیر انجام می‌شود که البته امسال، يك ماه زود‌تر این پرداخت‌ها صورت می‌گیرد.

خباز‌ها، در پایان تاکید کرد: امسال علاوه بر افزایش ۱۸ درصدی، میزان افزایش حقوق‌ها، ۱ ماه هم زود‌تر این مبالغ پرداخت می‌شود که البته به دلیل اینکه مسئولین حرفی را می‌زنند که بعدا عملی نمی‌شود از آن‌ها گله داریم.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: من هرانچه که مسئولین می‌گویند را منتقل می‌کنم اما ممکن است بعضی از این صحبت‌ها عملی نشود که در این شرایط من باید پاسخگو باشم.

وی تاکید کرد: ما از کسی پنهان کاری نداریم و از هیات امنای صندوق تامین اجتماعی گله داریم که در مقابل افزایش ۱۰۰ هزارتومانی حقوق برای همه بازنشستگان مقاومت کرد.

کد مطلب: 454
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *