۰
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۶
در قاهره صورت گرفت:

دیدار مشعل با رهبر اخوان‌المسلمون و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی

هیئت جنبش حماس که به ریاست "خالد مشعل" رئیس دفتر سیاسی این جنبش به قاهره سفر کرده است امروز با رهبر جماعت اخوان‌المسلمون و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی به طور جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار مشعل با رهبر اخوان‌المسلمون و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "فلسطین الیوم"، هیئت حماس امروز به ریاست مشعل با دکتر"محمد بدیع" در مقر جماعت اخوان‌المسلمون در قاهره دیدار کرد.

در این دیدار "موسی ابومرزوق" معاون مشعل، "سامی خاطر" و "محمد نصر" از اعضای دفتر سیاسی حماس حضور داشتند و طرفین در این نشست آخرین تحولات قضیه فلسطین و آشتی و تحولات مربوط به منطقه در سایه بهار عربی را مورد بررسی قرار دادند.

مشعل همچنین با "اکمل‌الدین احسان اوغلو" دبیرکل سازمان همکاری اسلامی دیدار کرد و وی را در جریان واقعیت مربوط به آشتی ملی فلسطینیان و آخرین تحولات قضیه فلسطین از جمله قضیه قدس و مسجدالاقصی و عملیات یهودی‌سازی هدفمند قدس قرار داد.

در این دیدار اوضاع جهان عربی و اسلامی و تحولات منطقه در سایه بهار عربی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در همین راستا دبیرکل سازمان همکاری اسلامی بر اولویت قضیه فلسطین در برنامه‌های این سازمان و حمایت مطلق از مبارزه ملت فلسطین به منظور دستیابی به حقوق مشروع خود تا آزادی و بازگشت به سرزمین فلسطین و تمایل برای یکی کردن صفوف فلسطینیان و تحقق آشتی ملی فلسطینیان تاکید کرد.

انتهای پیام/++


کد مطلب: 474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *