۰
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۸
معاون اول رییس جمهور:

دولت تمام ظرفیت‌های خود را برای آبادانی استان‌ها و شهرهای کشور به کار گرفته است

رحیمی با بیان اینکه همه خواسته‌های ملت ایران به جا و به حق است،‌گفت: دولت تمام ظرفیت‌های خود را برای آبادانی استان‌ها و شهرهای کشور به کار گرفته است.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد رضا رحیمی عصر امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاح بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر در استان مازندران اظهار داشت: استان مازندران همواره در عرصه ایثار در خط مقدم و در جایگاه ممتاز کشور قرار داشته است و دولت مصمم است در سال جاری کاستی ها و کمبودهای استان مازندران را جبران کند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به برنامه های دولت برای اجرای پروژه های طرح مهر ماندگار، خاطرنشان کرد: دولت اهتمام دارد این طرح ها را به بهترین شکل ممکن به اجرا برساند و در این راستا ، رئیس‌جمهور دستور داده است بخش عمده ای از املاک و ساختمان های مازاد دولت را به فروش برسانند.

رحیمی خاطر نشان کرد : البته دولت در تامین بودجه برای فعالیت های عمرانی با برخی محدودیت ها روبروست و هنوز زیر ساخت های کشور به مقدار لازم تکمیل نشده است اما دولت تلاش می کند زیر ساخت ها را در اسرع وقت تکمیل کند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به فشارها و توطئه های قدرت های بزرگ علیه ملت ایران، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از نخستین روزهای پس از انقلاب با تحریم دشمنان مواجه بوده و همه توان خود را به کارگرفته است تا ملت ایران را از سر راه خود بردارد که تاکنون به لطف خدا، رهنمودهای رهبر انقلاب و تکیه بر آرمانهای امام خمینی(ره) همه توطئه هایشان به بن بست خورده است.

رحیمی خاطر نشان کرد: تنها کشوری که در مقابل او ایستاده و سر تعظیم فرود نیاورده است جمهوری اسلامی ایران است .

وی افزود : کشوری که هر روز جمهوری اسلامی ایران را تهدید به حمله می کند، در واقع این تهدیدها برگرفته از ترس مقامات آن کشور است و از ترس جمهوری اسلامی ایران خواب راحت ندارند.

رحیمی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقر و پایدار است که تحریم ها و توطئه های دشمنان بر آن تاثیر ندارد و به رغم همه فشارها و آسیب ها در جایگاه هفدهم اقتصادی جهان قرار دارد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس سران غیر متعهدها در تهران، خاطر نشان کرد: آمریکا و قدرت های زورگو بارها و بارها از همه کشورهای عضو این جنبش خواستند که در اجلاس تهران شرکت نکنند، اما به لطف خداوند مقامات همه این کشورها برای شرکت در این اجلاس به تهران آمدند و این حضور بی نظیر در ۱۵ اجلاس قبلی بی سابقه بود.

رحیمی خاطر نشان کرد: در این اجلاس دکتر احمدی نژاد موضوع مدیریت جهانی را مطرح کرد و بر این موضوع که همه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد باید همپیمان باشند و از ظرفیت این جنبش به معنای واقعی استفاده شود، تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور در ادامه پیشرفت ها و دستاوردهای چشمگیر کشورمان در عرصه های مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: بمب هسته ای تنها یک بهانه است و دشمنی قدرت های ظالم با ملت ایران به دلیل پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگ در عرصه های مختلف علمی و فناوری است.

رحیمی افزود: پیشرفت علمی ملت ایران ۱۱ برابر متوسط جهانی است و همین باعث شده که چندین سال زودتر از برنامه ریزی انجام شده به جایگاه نخست از لحاظ علمی در منطقه دست پیدا کنیم.

معاون اول رییس جمهور با قدردانی از دست اندرکاران وزارتخانه های مسکن و شهرسازی و نیرو به خاطر طرح ها و پروژه های فراوانی که در طول دولت نهم و دهم به اجرا رسیده است، اظهار داشت: یکی از این طرح ها ، طرح مسکن مهر است که اگر اجرا نمی شد امروز قیمت هر متر مربع مسکن به مراتب بیش از زمان فعلی بود.

رحیمی همچنین به طرح های متعدد سد سازی، برق رسانی و آبرسانی اشاره کرد و گفت: وزارت نیرو در تمامی این زمینه ها از توان بالایی برخوردار است و پروژه ها و طرح های مفیدی را برای کشور به انجام رساندند.

در این مراسم با حضور معاون اول رییس جمهور از دست اندرکاران احداث مسکن مهر در استان مازندران قدردانی شد.
کد مطلب: 5414
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *