۱
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۰

انصراف یک کاندیدای اصلاح طلب از انتخابات

محسن دلاویز که تا روزهای آخر انتشار لیست اصلاح طلبان در این فهرست دیده می‌شد و در نهایت در لیست ۳۰ نفره جای نگرفت از انتخابات مجلس شورای اسلامی کناره گیری کرد.
انصراف یک کاندیدای اصلاح طلب از انتخابات

محسن دلاویز که تا روزهای آخر انتشار لیست اصلاح طلبان در این فهرست دیده می‌شد و در نهایت در لیست ۳۰ نفره جای نگرفت از انتخابات مجلس شورای اسلامی کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریادگر، متن بیانیه کناره گیری محسن دلاویز از انتخابات مجلس دهم به شرح زیر است:

با يك دنيا شوق و انگيزه به عرصه انتخابات مجلس دهم آمدم. به عهد اميد و خدمت. با عنايت به اينكه در پروسه بررسى صلاحيت‌ها روز بيستم بهمن ماه تاييد صلاحيت خود را دريافت نمودم، اما فرصت كوتاه باقيمانده براى ارايه ى برنامه‌ها، فعاليت و رايزنى بسيار اندك بود و صف جوانترهاى قديمى عاشق خدمت دراز...!!!

گزنده گويى‌ها حتى در فضاهاى آكنده از "باور كهنه به ما "هم پراكنده بود و حسادت‌هاى تمام ناشدنى برخى خبائث هم از ما جلوتر و فرصت دفاع و تدبير اندك ...

از اينرو با سپاس و قدردانى از همه كسانى كه در همين فرصت كوتاه با حمايت و دلگرمى‌هاى خود مرا مورد لطف خويش قرار دادند با سوگند و تاكيد بر اينكه با يكايك شما عهد مي‌بندم كه از تلاش براى خدمت به ميهن و مردمم در هر مسووليتى هرگز كوتاهى نكنم و همچنان بر ارزشها و اصول خود پايبند و متعهد باشم از حضور در عرصه رقابت انتخابات دهم مجلس شوراى اسلامى انصراف مي‌دهم و دل مي‌سپارم به الطاف بيكران ايزد منان و با افتخار براى سربلندى كشورم در كنار همه مردم شريف ايران هفتم اسفند ماه پاى صندوق راى حاضر مي‌شوم و از يكايك اعضاى ستاد خود، هواداران و بويژه جوانان عزيز مي‌خواهم به هر وسيله كه مي‌توانند به شور و شكوه انتخابات يارى رسانند.

اين شور، تلاش پرشعورىست براى فردا و سرنوشتمان. براى آينده بهترمان، بى تفاوت نباشيم مردم عزيز. امروز "اميد" تنها سرمايه ى ما براى تحقق خواسته‌هاى مردم است. كسانى را برگزينيم كه به مردم و رهبر و كشور عشق مي‌ورزند پاى جوانان بايستند و راه حل واقعى و عملى براى مرتفع ساختن دغدغه‌هاى جوانان داشته باشند رايمان را به سياستمدارانى بدهيم كه به توانمندى جوان‌ها و سپردن امور به دست آنها باور عميق و اعتماد داشته باشند. به درد آشنايانى كه رفاه و معيشت مردم و عزت وطن را به عافيت طلبى و منافع شخصى و حزبى نفروشند. به پاكدستان شريفى كه مبارزه اثرگذار و ريشه كنى فساد از هرنوعش را ارزش بدانند و بويژه در برابر مفسدين اقتصادى و ادارى ،مردانه بايستند و از حقوق مردم شريف ايران جانانه دفاع كنند.

انتخاب چنين وكلاى ارزشمندى هم حق ما و شماست و هم تنها فرصت آرامش و آسايش و پيشرفت ايران. اين فرصت تاريخى را قدر بدانيم. امروز، نخستين روز آينده ماست...

فرزند كوچك مردم ايران - محسن دلاويز

کد مطلب: 54397
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *