۱
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۵

تکذیب واگذاری اختیارات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به شورای سیاستگذاری

رئیس دبیرخانه کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب تاكيد كرد كه واگذاري تصميم‌گيري درباره انتخابات بايد به تصويب دو سوم اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات برسد و تاكنون اين اتفاق نيفتاده است.
تکذیب واگذاری اختیارات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات  به شورای سیاستگذاری
رئیس دبیرخانه کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب تاكيد كرد كه واگذاري تصميم‌گيري درباره انتخابات بايد به تصويب دو سوم اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات برسد و تاكنون اين اتفاق نيفتاده است.
آرش حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهارات برخی افراد اصلاح‌طلب مبنی بر این‌که «انتخاب محسن رهامی به عنوان رئیس کمیته احزاب اصلاح‌طلب صحت ندارد»، گفت: تشکیل کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب در راستای اجرایی نمودن آیین‌نامه‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و به منظور وفاق و همدلی بین احزاب اصلاح‌طلب با تکیه بر خرد جمعی و با محوریت احزاب شکل گرفته و نه اشخاص.
وی ادامه داد: ریاست آقای رهامی بر کمیته انتخابات نیز به اتفاق آراء و با حضور 14 حزب اصلاح‌طلب در این دوره تمدید شد. در عین حال آقای رهامی دارای سوابق انقلابی و خط امامی هستند و اظهاراتی که بیان شده گویا بر اثر بی‌اطلاعی بوده و ان‌شاءالله این سوءتفاهم برداشته می‌شود.
وی یادآور شد: فلسفه وجودی احزاب، فعالیت انتخاباتی است و بزرگان باید اجازه دهند تا احزاب هرچه بهتر تقویت شوند. در عین حال در کمیته انتخابات به تازگی مقرر شده که تمامی احزاب اصلاح‌طلب استانی بتوانند در ستادهای انتخاباتی عضو شده و فعالیت کنند.
رئیس دبیرخانه کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم رسانه‌ها اخبار را از طریق دبیرخانه کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب پیگیری کنند؛ چراکه اخیراً خبری منتشر شده مبنی بر این‌که تصمیم‌گیری درباره انتخابات به شورای سياست گذاري واگذار شود در حالی که این موضوع صحت ندارد و تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است. وی تاکید کرد: این موضوع باید در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با راي دو سوم اعضا مصوب شود.
کد مطلب: 61084
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *