۰
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۳

علی دایی و گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس به نیم فصل نرسیده رویای فصل بعد را می بیند و علی دایی و یحیی گل محمدی را به عنوان گزینه های سرمربی گری پرسپولیس در سر می پروراند.
گل: مدیرعامل پرسپولیس به نیم فصل نرسیده رویای فصل بعد را می بیند و علی دایی و یحیی گل محمدی را به عنوان گزینه های سرمربی گری پرسپولیس در سر می پروراند.

رویانیان دو روز پیش در مصاحبه‌ای گفت که برای فصل بعد سرمربیگری را به یک سرمربی جوان ایرانی خواهد داد. شنیده شده است که رویانیان مذاکراتی هم با علی دایی داشته است.

با توجه به اظهار علاقه رویانیان به علی دایی در ابتدای فصل به نظر می‌رسد که منظور رویانیان از مربی حوان هم علی دایی باشد.اگر نتایج ضعیف پرسپولیس ادامه پیدا کند حتی احتمال دارد که دایی در میانه فصل هم جای مانوئل را بگیرد.

چیزی که راه آهنی ها مسلماً با آن مخالف خواهند بود اما در هر صورت اگر دایی بخواهد به پرسپولیس برگردد آن‌ها چاره‌ای نخواهند داشت.

طبق این شنیده‌‌ها گزینه رویانیان برای کمک به دایی، یحیی گل محمدی است که قبل‌تر هم دستیار او بوده است. گل‌محمدی هم این فصل سرمربی صبا است و رفتن او به پرسپولیس نیازمند رضایت این باشگاه است. البته رابطه گل‌محمدی با صبا به خوبی رابطه دایی با راه‌آهن نیست.‌
 
کد مطلب: 6153
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *