۰
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۱
رويانيان:

با مجيدي مذاكره كردم

محمد رويانيان مي‌گويد دوبار؛ يك بار روز گذشته و يك بار هم پيش از آغاز فصل جديد ليگ برتر با فرهاد مجيدي براي حضور در پرسپوليس مذاكره كرده است.
محمد رويانيان مي‌گويد دوبار؛ يك بار روز گذشته و يك بار هم پيش از آغاز فصل جديد ليگ برتر با فرهاد مجيدي براي حضور در پرسپوليس مذاكره كرده است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس، با اشاره به گفت و گوي خود با فرهاد مجيدي، گفت: من روز گذشته با مجيدي صحبت كردم و قبل از فصل هم با او حرف زده بودم و پيشنهاد دادم كه به پرسپوليس بيايد. به هر حال بايد بپذيريم امثال مجيدي، كريمي، مهدوي كيا و نكونام چهره هاي برتر اين فوتبال هستند. از مجيدي درباره آينده‌اش و وضعيتش در نيم فصل پرسيدم كه او مدام با خنده مي‌گفت من استقلالي‌ام. مجيدي يكي از بازيكنان با فرهنگ و با شخصيت ماست.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره شايعه حضور علي كريمي در داماش گفت: كريمي آنقدر بازيكن بزرگي است كه تصميم بگيرد به اين پيشنهاد پاسخ مثبت بدهد يا خير. داماش هم آزاد است كه با هر كسي كه خواست مذاكره كند.

وي درباره احتمال حضور يحيي گل محمدي روي نيمكت پرسپوليس هم گفت: من با مديرعامل باشگاه صبا در اين رابطه صحبت كردم. از او پرسيدم آيا جدايي گل محمدي از تيم شما قطعي شده؟ كه او گفت تقريبا اين كار نهايي شده است. من هم گفتم اگر مشكلي ندارد مقدمات حضور او در پرسپوليس را فراهم كنيد كه آنها موافقت كردند و خود محمدي هم اعلام كرده كه دوست دارد در كنار ژوزه به پرسپوليس كمك كند. البته تا الان شخصا صحبتي با گل محمدي نداشته‌ام، اما به طور جدي پيگيرم كه در صورت تسويه حساب گل محمدي با صبا او را به پرسپوليس بياورم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره همكاري اين باشگاه با امير عابديني گفت: ما خيلي وقت است كه علاقه داريم اين كار را انجام دهيم. عابديني پرسپوليسي بوده و حالا كه از دور در كار پرسپوليس دخالت مي‌كند پيش ما بيايد و از نزديك در كارها دخالت كند، اما از شوخي گذشته دوست داريم عابديني به پرسپوليس كمك كند.

رويانيان همچنين درباره ديدار اين تيم مقابل سپاهان در هفته‌ نهم ليگ برتر، اظهار كرد: سپاهان قهرمان ليگ بوده و در حال حاضر نمايند ما در ليگ قهرمانان آسيا است كه باعث خوشحالي و افتخار ماست. اميدواريم كه آنها در اين جام به مراحل بالاتر صعود كنند.

وي افزود: ما بايد تلاشمان اين باشد كه با كسب نتيجه اي خوب اصفهان را ترك كنيم. بدون شك براي پيروزي در اين بازي پاداشي را تعيين خواهيم كرد. بعد از مدتي كه بين ما و بازيكنان فاصله افتاده بود مي‌‌خواهم امروز قول پاداش خوبي براي شكست سپاهان را به آنها بدهم.

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه اگر پرسپوليس در اين بازي نتيجه‌ نگيرد، چه تصميمي اتخاذ مي‌كند؟ گفت: قطعا جريمه هم براي اين بازي وجود دارد. من تاكيد مي‌كنم كه چه در اين بازي و چه در بازي‌هاي بعد حتما جريمه مالي براي تيم در صورت عدم نتيجه‌گيري در نظر مي‌گيريم. با اين حال اميدوارم كه اولتيماتوم و صحبت‌هاي من مفيد واقع شده باشد و پرسپوليس به خودش بيايد. در غير اين صورت اقدامات جدي‌تري انجام خواهم داد و هر كاري كه براي نجات پرسپوليس لازم باشد را انجام مي‌دهم. حتي اگر به ضرر خودم باشد.
کد مطلب: 7906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *