۰
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۸

مشکل اشتغال و مسکن مدال‌آوران خوزستانی حل می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در تلاش هستیم تا مشکل اشتغال و مسکن مدال‌آوران مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک را در خوزستان حل کنیم.
حمیدرضا گرشاسبی عصر امروز در مراسم استقبال از میثم قبشه دزفولی در فرودگان این شهرستان اظهار داشت: مدال‌آوران خوزستانی مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک قطعا بحث اشتغالشان با قول مساعد استاندار خوزستان دکتر سید جعفر حجازی حل خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای حل مشکل مسکن این مدال‌آوران افزود: در حد وسعمان نیز تلاش می‌کنیم به این قهرمانان زمین یا واحد مسکونی اهدا کنیم.

گرشاسبی با اشاره به اینکه این مدال‌آوران در خوزستان تقدیر خواهند شد، تاکید کرد: جایزه المپیکی‌ها پرداخت شده و برای مدال‌آوران پارالمپیکی و جهانی نیز در یکی دو هفته آینده با استاندار جلسه ویژه‌ای برگزار کرده که قطعا جوایزی در اختیارشان قرار خواهد گرفت که در طول تاریخ قهرمانیشان هیچ‌وقت چنین جایزه‌ای دریافت نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته بیش از ۱۰ مدال مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک را ورزشکاران خوزستانی به دست آورده و قول خواهم داد که این مهم استمرار داشته و این مدال‌آوری‌ها بیشتر شده و افزایش داشته باشد.

گرشاسبی افزود: وظیفه ما این است که برای هرچه بهتر شدن سطح ورزش خوزستان برنامه‌ریزی ویژه کرده و جا دارد از هیئت‌های ورزشی خوزستان و شهرستان‌هایی که تلاش کرده و قهرمان‌سازی کردند تشکر ویژه‌ای داشته باشم.
کد مطلب: 6327
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *