۱
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

میرسلیم، هم کاندیدا شد و هم اقتصاددان !

مصطفی میرسلیم به عنوان کاندیدای حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده معرفی شد.
میرسلیم، هم کاندیدا شد و هم اقتصاددان !
مصطفی میرسلیم به عنوان کاندیدای حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده معرفی شد. اسد بادامچیان از اعضای پایه بلند موتلفه با اعلام این خبر تصریح کرد: « خبر انتخاب میرسلیم که به عنوان نامزد نهایی حزب موتلفه اسلامی در برخی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها بصورت غیررسمی اعلام شد، واکنش وسیعی در داخل و خارج از کشور داشت» . احتمالا تحلیل بادامچیان این بوده که کاهش قیمت دلار و سکه مربوط به اعلام نامزدی میرسلیم است !
میرسلیم متخصص احتراق موتورهای درون سوز ، سرپرست شهربانی کل کشور در سالهای اول انقلاب ، رئیس فدراسیون نجات غریق و وزیر اسبق ارشاد است و نه تنها در ایران ، اگر در کل دنیا هم بگردید نمی توانید کسی را پیدا کنید که شهربانی و نجات غریق و فرهنگ و موتورهای درون سوز را یکجا جمع کرده باشد. در این میان فقط جای اقتصاد خالی است که از آن هم به برکت اعلام کاندیداتوری وی رونمایی شد . میرسلیم دیروز گفت:؟«می‌گوییم که نرخ رشد اقتصادی کشور به ۷٫۴ درصد رسیده است؛ آیا کسی که این آمار را می‌دهد می‌داند نرخ رشد ۷٫۴ درصدی یعنی چی؟ یعنی با این نرخ رشد ما نباید هیچ مشکلی اعم از بیکاری و رکود اقتصادی در کشور داشته باشیم ».
این اولین بار در علم اقتصاد است که نرخ رشد اقتصادی این مدلی با بیکاری ارتباط برقرار می کند و علمای علم اقتصاد از آدام اسمیت به این طرف ، هیچکس عقلش به این چیزها قد نداده است . آنها خیلی زور بزنند ، می گویند : « نرخ رشد اقتصادی یک نسبت بر حسب درصد است که نشان می دهد ارزش افزوده ای که اقتصاد یک کشور در یک دوره که معمولا سال است نسبت به دوره قبل یا سال قبل ایجاد می کنند چقدر تغییر داشته است » . با این وصف همین یک اظهار نظر کافی است که میرسلیم را هم حداقل در سطح محسن رضایی اقتصاد دان بدانیم و با صدای بلند بر سر استکبار جهانی فریاد بزنیم که کلکسیون تخصص های میرسلیم کامل است . دیگر یک نامزد ریاست جمهوری چه می خواهد مگر؟!
محمدحسین روانبخش / طنز مردم سالاری
کد مطلب: 65045
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *