۰
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۰
مصطفی کواکبیان در مراغه تاکید کرد:

انتخاب روحانی مورد حمایت تمام طیف های اصلاح طلبان

اعتدال گرایی در ذات اصلاح طلبی نهفته است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: گفتمان اعتدال گرایی و اصلاحات به هم نزدیک و برمبنای پرهیز از افراط و تفریط است که باید این روند ادامه یابد.
انتخاب روحانی مورد حمایت تمام طیف های اصلاح طلبان
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: گفتمان اعتدال گرایی و اصلاحات به هم نزدیک و برمبنای پرهیز از افراط و تفریط است که باید این روند ادامه یابد.
به گزارش ایرنا، مصطفی کواکبیان شنبه شب در جمع هواداران حسن روحانی و همچنین علی باقر پور نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان در انتخابات میان دوره ای مجلس در تالار عبدالقادر مراغی در شهرستان مراغه افزود: اصلاحات گفتمانی است که ذات آن اعتدال و میانه روی و پرهیز از افراط و تفریط در جامعه است و از این رو اعتقاد داریم که باید روند اعتدال طلبی ادامه یابد.
وی با اشاره به حمایت جریان اصلاحات از دولت تدبیر و امید اضافه کرد: با وجود اینکه بنده حتی در زمینه لایحه بودجه 96 انتقاداتی داشتم، لیکن حمایت از جریان اعتدال گرایی موجود را که همپای منافع مردم است، وظیفه خود می دانم.
وی گفت: در حمایت از اعتدال گرایی باید شاخص هایی چون امنیت، اقتصاد و تقویت باورها و ارزش ها را با هدف تامین منافع ملی کشورمان مورد توجه قرار دهیم.
وی افزود: دولت یازدهم در این شاخص ها عملکرد مثبتی داشته و کشورمان هم اکنون تبدیل به امن ترین کشور در منطقه نا امن خاورمیانه شده است.
کواکبیان ادامه داد: بر اساس اظهارات وزیر دفاع کشورمان بودجه دفاعی
هنر عده ای این است که اول بجنگیم بعد مذاکره کنیم ، ولی هنر دولت یازدهم این بود که باید مذاکره کنیم تا نجنگیم
در سه سال گذشته بیش از 2 برابر رشد داشته اما این امنیت پایدار به واسطه قدرت دفاعی در کنار دیپلماسی فعال حاصل شده است.
وی با اشاره به تاثیرات مثبت اجرای برجام در سیاست خارجی اضافه کرد: وقتی مذاکرات هسته ای آغاز شد، این فناوری از دولت هفتم و هشتم آغاز شده بود و در این مذاکرات با دیپلماسی فعال دولت یازدهم توسط دنیا به رسمیت شناخته شد.
کواکبیان تصریح کرد: هنر عده ای این است که اول بجنگیم بعد مذاکره کنیم ، ولی هنر دولت یازدهم این بود که باید مذاکره کنیم تا نجگیم.
وی گفت: ما خطر جنگ را با تدبیر و عقلانیت دولت یازدهم در مذاکرات هسته ای به همت تیم دیپلماسی کشورمان از بین بردیم.
وی با اشاره به روند مثبت اقتصادی دولت در سال های اخیر افزود: با وجود برخی مشکلات در زمینه اشتغال، در این مدت سرمایه گذاری ها و رشد اقتصادی مطلوبی حاصل شده است و این روند در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: بنده در این انتخابات وقتی رد صلاحیت شدم از شورای نگهبان تشکر نیز کردم.
کواکبیان گفت: حضور در عرصه های مهم سیاسی کشور یک امانت از سوی مردم بوده و باید این امانت به اهلش سپرده شود و در این مسیر، خدمتگزاری و نه بهره مندی باید مورد توجه قرار گیرد.
کد مطلب: 69958
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *