۰
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۶

آمریکا به اتباع خود در لبنان هشدار داد

در ادامه روند صدور بیانیه‌های هشدارآمیز سفارتخانه های آمریکا به اتباع خود در کشورهایی که صحنه تظاهرات مسلمانان به فیلم ضد اسلامی است،‌ سفارتخانه آمریکا در لبنان نیز به شهروندان خود درباره تظاهرات هشدار داد.
به نقل از روزنامه «دیلی استار»، سفارت آمریکا در لبنان امروز دوشنبه درباره تهدید تظاهرات علیه فیلم توهین به پیامبر اسلام ابراز نگرانی کرد و به اتباع آمریکایی خود درباره احتمال اینکه تظاهرات کنندگان مقامات آمریکایی و اموال شخصی و خصوصی را هدف بگیرند، هشدار داد.

بر اساس این خبر،‌ درحالیکه حزب الله لبنان خبر برگزاری مجموعه از تظاهرات ضد آمریکایی را در هفته جاری اعلام کرده است،‌ سفارتخانه آمریکا در لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سفارت آمریکا در لبنان نگران تهدید ادامه دار تظاهرات و اقدامات خشونت آمیز علیه اموال آمریکا در لبنان است.

در ادامه بیانیه سفارتخانه آمریکا در لبنان و هشدار به اتباع آمریکایی در این کشور، این سفارتخانه همچنین هشدار داده است که تظاهراتی که با هدف مسالمت آمیز برگزار می شوند، احتمالا به خشونت و درگیری خواهند انجامید.

در این بیانیه آمده است: به شهروندان آمریکایی یادآوری می شود که تظاهرات و شورش می تواند با وجود اخطار اندک و یا حتی بدون هیچ اخطاری اتفاق بیفتد.

صدور بیانیه های هشدار آمیز سفارتخانه های آمریکا به اتباع خود در کشورهایی که محل برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی مسلمانان در اعتراض به انتشار فیلم ضد اسلامی هستند، در شرایطی ادامه دارد که گسترش تظاهرات ضد آمریکایی به تعطیلی و تعلیق فعالیت چندین سفارت کشورهای غربی در کشورهای ناآرام منجر شده است و همچنین برخی کشورهای اقدام به خارج کردن دیپلمات های خارجی خود از سفارتخانه هایشان کرده اند.
کد مطلب: 7282
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *