۰
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۵
در پی شروع جنگ تبلیغاتی شیمیایی:

افزایش تقاضا برای ماسک‌های ضد گاز در رژیم صهیونیستی

همزمان با جنگ تبلیغاتی رژیم صهیونیستی درباره سلاح‌های شیمیایی سوریه تقاضای صهیونیست‌ها برای تجهیز به ماسک‌های ضد گاز افزایش یافت.

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی، در چند روز گذشته تقاضای اسرائیلی‌ها برای تجهیز به ماسک‌های ضد گاز که در سال‌های اخیر توسط دولت به منظور ارتقای سطح آمادگی اسرائیلی‌ها توزیع می‌شود، افزایش یافته است.

مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا جنگ تبلیغاتی سلاح‌های شیمیایی علیه سوریه را به راه انداخته و مدعی هستند که نظام سوریه کنترل خود بر این سلاح‌ها را از دست داده و احتمال آن می‌رود که این سلاح‌ها به دست حزب‌الله بیفتد.

در همین راستا برخی مقامات از جمله "بنی گانتس" رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز دیروز سعی کرد نگرانی‌های اسرائیلی‌ها را کاهش دهد و به همین منظور تاکید کرد که نظام سوریه بر انبارهای سلاح‌های خود سلطه کامل دارد و مراقبت از آنها با تدابیر امنیتی ادامه دارد.

"جهاد المقدسی" سخنگوی وزارت امور خارجه سوریه روز دوشنبه اعلام کرد که این کشور در صورت تجاوز خارجی به خاکش از سلاح شیمیایی استفاده خواهد کرد، هرچند این تسلیحات هرگز علیه مردم سوریه بکار گرفته نشده و نخواهد شد. واکنش جامعه جهانی نسبت به این اظهارات بسیار سریع و شدیدالحن بود.

"باراک اوباما" رئیس‌جمهوری آمریکا به "بشار اسد" در خصوص استفاده از سلاح شیمیایی هشدار داده و مسئولیت چنین اقدامی را تنها به گردن وی انداخت.

در پاسخ به این اظهارات، مقامات دمشق کشورهای غربی را متهم کردند که تلاش دارند تا با بهانه قرار دادن این مسئله، همانطور که در خصوص عراق انجام دادند، دست به اقدام نظامی علیه سوریه بزنند.
کد مطلب: 754
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *