۰
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۴

ساخت هتل 5 ستاره درمنطقه آزاد چابهار

کلنگ ساخت هتل پنج ستاره با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بخش خصوصی با زیر بنای 102 هزار مترمربع امروز/یکشنبه/ در منطقه آزاد چابهار به زمین زده شد.
کلنگ ساخت هتل پنج ستاره با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بخش خصوصی با زیر بنای 102 هزار مترمربع امروز/یکشنبه/ در منطقه آزاد چابهار به زمین زده شد.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار در حاشیه این آیین که با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، فرماندار، مدیرعامل منطقه آزاد، اعضای هیات مدیره، شماری از مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساخت هتل پنج ستاره در این منطقه می تواند به جذب گردشگر داخلی و خارجی کمک کند.
عبدالرحیم کردی افزود: هتل پنج ستاره سدس با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی بخش خصوصی با زیر بنای 102 هزار مترمربع در 2 بلوک A وB در مدت 60 ماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: بلوک A هتل سدس با زیر بنای 88 هزار مترمربع شامل رستوران، مجموعه ورزشی، سینما، پارکینگ طبقاتی و شهربازی در 23 طبقه است.
وی ادامه داد: برج هتل در 14 طبقه شامل 88 اتاق 44 سوئیت و 8 رویال سوئیت با زیربنای 42 هزار و 400 مترمربع ساخته می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: زیر برج هتل با زیر بنای 43 هزار و 400 متر مربع شامل رستوران، سینما، مجموعه ورزشی، شهربازی، پارکینگ طبقاتی در پنج طبقه با ظرفیت 824 خودرو طراحی شده است.
کردی اظهار داشت: بلوک B در مجموع با زیربنای 14 هزار و 200 مترمربع شامل هفت طبقه که فضای در نظر گرفته شده برای آن شامل یک طبقه زیر زمین با کاربری انبار و 2 طبقه پارکینگ، سه طبقه تجاری و پنج طبقه رستوران و فودکورت است.
وی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار با هدف حمایت از سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت های گردشگری در 2سال اخیر مجوز ساخت پنج هتل را صادر کرده است.
وی با بیان اینکه چابهار ظرفیت بالایی برای گردشگری دارد خاطرنشان کرد: کاهش هزینه های سفر به این شهرستان در دستور کار است.
وی گفت: فعالیت های زیادی برای تکمیل زیرساخت های منطقه آزاد چابهار در حال انجام است.
کردی اظهار داشت: شرکت هوایی آساجت منطقه آزاد چابهار به ثبت رسیده است و بزودی خرید سه فروند هواپیمای اختصاصی برای انجام سفرهای داخلی و خارجی در این منطقه آغاز خواهد شد.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
کد مطلب: 79447
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *