۰
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۰

صفر تا ۳۰۰ اجاره بها در تهران

بررسی های از بازار مسکن نشان می دهد که قیمت اجاره بهای هر واحد مسکونی پاییز امسال نسبت به زمستان سال گذشته به طور متوسط حدود ۷۴ درصد افزایش یافته است.
مسوولان وزارت راه و شهرسازی با ارائه طرح های نظارتی همانند مکلف کردند بنگاه ها برای افزایش ۱۵درصدی اجاره بها نسبت به سالهای گذشته سعی داشتند تا امسال از افزایش اجاره بها جلوگیری کنند. اما بررسی ها نشان می دهد رشد اجاره بها در تهران امسال نسبت به حداقل چهار سال گذشته بالاترین حد بوده است.

اگر شما در دی ماه سال گذشته می توانستید یک آپارتمان ۹۰ متری رابا ۱۰میلیون ودیعه وپرداخت ماهانه۹۰۰هزارتومان اجاره کنید امروز حتما باید با ۴۰ میلیون ودیعه سراغ چنین موردی بروید.



اگر می توانستید در مرزداران یک آپارتمان ۹۰ متری را در دی ماه سال گذشته با ۳۵میلیون ودیعه۵۵۰هزارتومان اجاره پیدا کنید امروز باید حتما ودیعه خودتان را تا ۵۰ میلیون تومان بالا ببرید.
پاسداران از جمله مناطق تهران است که اولین نشانه های گرانی در این محله نمایان می شود.

اگر در گذشته با ۲۰ میلیون و ماهی ۶۰۰ هزار تومان واحد ۷۰ متری نوسازی را می توانستید پیدا کنید امروز به شما توصیه می کنیم که اگر توان پرداخت اجاره ماهانه بیش از یک میلیون تومان را با چنین ودیعه ای ندارید اصلا به سراغ پاسداران نروید.

پونک محدوده شهرک نفت هم گران شده است. پیش از این می توانستید آپارتمان ۷۰ متری در این محله تهران را ۳۳ میلیون رهن کامل کنید اما امروز برای چنین آپارتمانی قطعا باید ۴۵ میلیون تومان بپردازید.


 
کد مطلب: 8437
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *