۰
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۷

هیچ مشکلی با فعالیت احزاب و گروه ها نداریم

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با بیان اینکه در سال 96 شاهد وحدت، انسجام، وفاق وافزایش فعالیت های سیاسی بوده ایم، تصریح کرد: هیچ مشکلی با فعالیت های سیاسی احزاب و گروه ها نداشته و نداریم .
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با بیان اینکه در سال 96 شاهد وحدت، انسجام، وفاق وافزایش فعالیت های سیاسی بوده ایم، تصریح کرد: هیچ مشکلی با فعالیت های سیاسی احزاب و گروه ها نداشته و نداریم .
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رحمانی فضلی روز شنبه در دیدار صمیمی با کارکنان این وزارتخانه در سخنانی افزود: در زمینه برگزاری گردهمایی ها و فعالیت نشریات و ... هیچ محدودیتی وجود ندارد.
وی گفت : در جریان مراسم 16 آذر سال گذشته نیز بیش از 1000 برنامه دانشجویی در اقصی نقاط کشور برگزار شد.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه استانداران و فرمانداران اجرای برنامه‌های دولت را از تمامی دستگاه‌ها به طور جدی پیگیری کنند، گفت: باید نسبت به افزایش رضایتمندی مردم، در چارچوب وظایفمان تلاش کنیم و همه ما باید تحقق اجرای برنامه‌های دولت را از تمامی دستگاه‌ها به طور جدی پیگیری کنیم.
وی در ادامه افزود: با مجموعه اقداماتی که وزارت کشور در سال 96 انجام داد این وزارتخانه نمره قابل قبولی کسب کرده است اما با نقطه مطلوب براساس آنچه که در ذهن ما وجود دارد فاصله داریم البته باید این را هم تاکید کنیم که با توجه به امکانات و تجهیزات و منابع موجود توانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.
رحمانی فضلی با بیان اینکه برگزاری انتخابات اردیبهشت ماه 96 برگ زرینی در عملکرد وزارت کشور بشمار می رود، افزود: با توجه به تهدیدات و تحولاتی که در منطقه وجود داشت و فضای انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌داد و از سوی دیگر با برنامه‌هایی که دشمنان در بیرون از کشورمان برای افزایش هزینه‌های امنیت انتخابات داشتند و شدت گرفتن رقابت‌های انتخاباتی، تمامی این مسائل با کمترین هزینه و بهترین نحو ممکن مدیریت و انتخابات با مشارکت بالای 70 درصد و با حضور 42 میلیونی مردم برگزار شد.
وزیر کشور با بیان اینکه شورای نگهبان در پایان فرصت 10 روزه خود برگزاری انتخابات را تایید کرد، بیان داشت: مسائلی در خصوص برخی تخلفات در انتخابات از سوی برخی کاندیداها مطرح شد که تمامی موارد با حضور مسئولان مربوطه مورد بازرسی قرار گرفت که در نهایت حتی یک صندوق رای هم باطل نشد و انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.
وزیر کشور با اشاره به مسائل امنیتی در منطقه اظهار داشت: ما در مرکز بحران منطقه هستیم نه تنها مرکز بلکه آنها مدخلیت را هم در ایران تعریف می کنند شما ببینید این سران رژیم سعودی به راه افتادند و هر جا صحبت می کنند می گویند دلیل اصلی ناامنی در منطقه ایران است و تا ایران و سیاست و دخالت ایران است نمی‌توانیم امنیت داشته باشیم و این سخن آنها اوج پررویی است زیرا اینها خودشان تولید کننده طالبان و القاعده و داعش در سوریه و عراق بودند آنها از این گروه های تروریستی حمایت های مالی و سیاسی و تجهیزاتی می‌کنند.
رحمانی فضلی افزود: ترامپ زمان رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گفت بزرگترین حامی داعش عربستان سعودی است و باید با او برخورد شود اما یک سفر به عربستان رفت و قرارداد بزرگی با آنها منعقد کرد و سپس نظرش عوض شد.
وزیر کشور بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران قوی ترین و بزرگترین کشوری است که در منطقه با تروریسم مبارزه و مقابله می‌کند و ملت‌ها و مسئولان کشورهای درگیر با این موضوع از این مسئله به خوبی آگاه هستند بنابراین اگر کمک های مستشاری ایران نبود معلوم نبود که در منطقه و کشورهای دیگر چه اتفاقی می افتاد.
رحمانی فضلی گفت: با همه این فضاسازی‌ها امنیت داخلی کشور مطلوب است البته این حرف بدین معنا نیست که تهدیدات نداریم زیرا هر کجا که ضعف داشته باشیم آنها استفاده می کنند.
کد مطلب: 84460
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *