۰
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۳

همه پيگير آزادي گروگان‌هاي ايراني در سوريه!

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از سلامت گروگان‌هاي ايراني در سوريه بر اساس اخبار واصله خبر داد و گفت كه دستگاه‌هاي مختلف كشور پيگير آزادي اين گروگان‌ها هستند.
علاءالدين بروجردي در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر هيات پارلماني ايران به سوريه و پيگيري موضوع گروگان‌هاي ايراني در ديدار با بشار اسد، رييس‌جمهور سوريه افزود: جمهوري اسلامي ايران از همه ظرفيت‌هاي خود براي آزادي گروگان‌ها استفاده مي‌كند و ما اميدواريم اين تلاش‌ها با عنايت الهي به نتيجه برسد.

وي اضافه كرد: آنچه براي ما اهميت دارد اين است كه با توجه به اهميت سلامت گروگان‌هاي ايراني كه اخبار واصله دال بر سلامتي آنها است اين افراد بتوانند در سلامتي كامل آزاد شوند.

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ادامه داد: تلاش براي آزادي گروگان‌هاي ايراني در سوريه يك كار پيچيده سياسي، اطلاعاتي و مذاكراتي است و چون بسياري از پيگيري‌ها قابل پخش نيست، موضوع تبليغاتي نمي‌شود اما اميدواريم همانند بقيه‌ي گروگان‌هاي ايراني كه در سوريه بازداشت و سپس آزاد شدند، اين افراد هم هر چه سريع‌تر آزاد شوند.

وي در پايان گفت كه هم دولت سوريه و هم سفارت ايران و بقيه‌ي ارگان‌هاي جمهوري اسلامي هر كدام با استفاده از ظرفيت خود به دنبال حل اين مشكل هستند.
کد مطلب: 8562
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *