۰
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳

هنرمندانی که از کودکی باهم دوست بودند

اکثر دوستی ستاره های هالیوود پس از شهرت شان شکل گرفت اما برخی از ستاره ها هستند که دوستی آنها به سالهای قبل، یعنی دوران بچگی، باز می گردد؛ زمانی که آنها در خواب هم نمی دیدند که روز گرمی اوارد را به دست گیرند یا حتی عکس شان روی جلد مجله چاپ شود.
هنرمندانی که از کودکی باهم دوست بودند
اکثر دوستی ستاره های هالیوود پس از شهرت شان شکل گرفت اما برخی از ستاره ها هستند که دوستی آنها به سالهای قبل، یعنی دوران بچگی، باز می گردد؛ زمانی که آنها در خواب هم نمی دیدند که روز گرمی اوارد را به دست گیرند یا حتی عکس شان روی جلد مجله چاپ شود.
به گزارش برترینها، در واقع آنها یکدیگر را از سالها قبل از شهرت می شناختند. برخی از آن دوستی ها پایدار ماند و برخی دیگر به دلایلی خاتمه یافت. اگر دوست دارید با ستاره هایی که در بچگی با یکدیگر دوست بوده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.
1. مت دیمون و بن افلک
مت دیمون و بن افلک هر دو در ماساچوست بزرگ شدند. آنها هر دو در دوران جوانی به سینما روی آوردند و در کنار هم در فیلم هایی چون «School Ties» درخشیدند. آنها حتی به خاطر هنرنمایی فوق العاده شان در « Good Will Hunting» موفق به دریافت جایزه اسکار شدند. مت در این مورد می گوید: «دوستی من و مت به 35 سال قبل باز می گردد. در واقع ما با هم بزرگ شدیم و هر دو عاشق یک چیز بودیم: سینما! ما مهمترین سالهای زندگی مان را در کنار یکدیگر گذراندیم و همین موضوع رابطه ما را قوی تر و عمیق تر کرد.»
بن نیز اعتراف کرده: «داشتن فردی در زندگی که شباهت زیادی به تو داشته باشد، واقعا با ارزش است. مت در پستی و بلندی های زندگی کنار من بود. او زندگی را با من تجربه کرد و به شخصیت من شکل داد. من واقعا نمی دانم که اگر او را در زندگی ام نداشتم، چه می کردم.» در واقع این دو ستاره مانند دو برادر در کنار هم بودند. 
2. سلنا گومز و دمی لواتو
 سلنا گومز و دمی لواتو بارها در مورد رابطه بلند مدت شان با یکدیگر حرف زده اند. یکی از کارگردان ها به نام فرد هولمز در مورد دوستی آنها می گوید: «آنها مانند دوقلوهای بهم چسبیده بودند.. با هم بازی می کردند، با هم نهار می خوردند یا هر کار دیگری که فکرش را بکنید.» رابطه آنها از زمانی که در فیلم تلویزیونی «Disney’s Princess Protection Program» بازی کردند، بیشتر هم شد. به گفته دمی: «خوشبختانه، من خانواده و دوستان زیادی را در اطرافم دارم که همه جوره از من حمایت می کنند، درست مثل سلنا گومز. او فردی است که در هر شرایطی کنارم بود.»
3. پریس هیلتون و کیم کارداشیان
 پریس هیلتون، کیم کارداشیان و همچنین نیکول ریچی در دوران بچگی دوستان صمیمی بودند. کیم قبل از شهرت، حتی در دوره ای به پریس در کارهایش کمک می کرد. به عنوان مثال کمد لباس هایش را مرتب می کرد، وسایل و لباس های اضافی او را در سایت «ebay» می فروخت و برایش خرید می کرد. کیم در این مورد می گوید: «من بسیاری از کارهای پریس را انجام می دادم و از این کار هم لذت می بردم. حتی مردم مرا به عنوان دستیار او می شناختند.» اما سرنوشت برگشت و حال کیم از دوست دوران کودکی اش هم مشهورتر است. 
البته دوستی آنها نیز پستی و بلندی هایی داشت. به عنوان مثال یک بار پریس در یک برنامه رادیویی در مورد اندام کیم نظر داد و او را زشت خواند و همین موضوع رابطه آنها را کمی شکراب کرد. گرچه کیم بعدها گفت که پریس از او عذرخواهی کرد. «ما دوستان صمیمی بودیم اما چند سالی به دلیل دوری،با هم حرف نمی زدیم اما پس از این که او در مورد اندام من نظر داد، برای عذرخواهی با من تماس گرفت و بار دیگر رابطه مان آغاز شد.» اگر چه رابطه آنها هیچگاه به صمیمیت دوران کودکی نمی شود اما آنها همچنان دوستی شان را حفظ کرده اند.
4. نیکول کیدمن و نائومی واتس
نیکول کیدمن و نائومی واتس به مدت دو دهه با هم رابطه ای نزدیک داشتند. آنها یکدیگر را در فیلمبرداری یک فیلم، قبل از آنکه تبدیل به ستاره شوند، ملاقات کردند و پس از آن رابطه خود را ادامه دادند. نیکول در این مورد می گوید: «او یکی از عزیزترین های زندگی من است. ما از سن 15 سالگی به بعد لحظات خوشی را با هم گذراندیم و به این دوستی هم افتخار می کنیم. دوستی هایی که سالهای متمادی ادامه یابند، دوستی های باارزشی هستند و باید قدر آنها را دانست.» نائومی نیز نظری مشابه نیکول دارد: «ما در لحظه های مهم زندگی در کنار یکدیگر بودیم و احترام و عشق زیادی برای هم قائلیم.»  آنها در دوران ازدواج، طلاق و فرزندداری در کنار هم بودند و هنوز هم از بهترین دوستان هم به شمار می روند. 
5. جیدن اسمیت و کایلی جنر
کایلی جنر از زمانی که خواهران بزرگش او را در برنامه تلویزیونی واقع‌نما در مقابل دوربین قرار دادند، به شهرت رسید. علت شهرت جیدن نیز داشتن پدر و مادر مشهوری جون ویل اسمیت و جیدا پینکت بود. اما صمیمیت آنها به سالها قبل از شهرت شان باز می گردد. کایلی در مصاحبه ای گفت: «جیدن در هر کاری که من آغاز می کردم، از من حمایت می کرد. این موضوع را خیلی ها درک نمی کنند اما داشتن فردی که در شرایطی مشابه تو و در کنار تو بزرگ شود به طوری که بتوانی به او تکیه کنی، نعمت بزرگی ست.»
جیدن نیز در مورد رابطه اش با کایلی می گوید: «او یکی از بهترین دوستان من است. ما در لس آنجلس روزهای خوبی را در کنار هم سپری کردیم اما بعد آنها به نیویورک نقل مکان کردند و ما از هم دور شدیم. البته چندین بار کایلی به دیدنم آمد و مرا سورپرایز کرد.» رابطه آنها آنقدر صمیمی بود که کایلی، جیدن را در عروسی کیم و کانیه دعوت کرد. البته اینها قبل از زمانی بود که تایگا وارد زندگی کایلی شود. شاید از آن پس آنها مجبور شدند که کمی از این صمیمیت خود بکاهند.
6. لیو تایلر و کیت هادسون
اینطور به نظر می رسد که تمام آدم معروف ها با هم در ارتباط اند، درست مانند لیو تایلر و کیت هادسون که از دوران کودکی همدیگر را می شناسند. پدر لیو، استیون تایلر و مادر کیت، گلدی هان، از ستاره های به نام هالیوود هستند. از این رو رابطه آنها منجر به دوستی فرزندان شان نیز شد. لیو و کیت در یک دبیرستان مشترک در لس آنجلس درس خواندند و از همان زمان رابطه خود را آغاز نمودند. آنها بعدها در سال 2000 در فیلم « Dr. T and the Women» نیز با هم بازی کردند و همین موضوع بر صمیمیت رابطه آنها افزود.
7. جاستین تیمبرلیک و رایان گاسلینگ
جاستین تیمبرلیک و رایان گاسلینگ هر دو نام خود را در دنیای هالیوود به ثبت رساندند. جاستین یکی از معروف ترین خوانندگان پاپ و رایان یکی از موفق ترین ستاره های دنیای سینما است، اما دوستی آنها به سالها قبل از معروفیت شان باز می گردد. آنها حتی برای مدتی هم اتاقی نیز بوده اند. در واقع مادر جاستین، زمانی که مادر رایان مجبور بود برای مدت محدودی به کانادا برود، از او مراقبت کرد. البته در حال حاضر آنها رابطه صمیمی با یکدیگر ندارند. جاستین یک بار گفت: «ما تمام علاقمندی هایمان شبیه بهم بود. با هم به کلاس بازیگری، موسیقی، رقص و... می رفتیم. حتی بارها در کنار هم به روی سن رفتیم تا مردم را بخندانیم.»
کد مطلب: 86587
برچسب ها: هالیوود
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *