۰
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۸

بدرقه آقا معلم به جام‌جهانی فوتبال

کمک داور ایرانی فوتبال ایران با حضور وزیر آموزش و پرورش به جام جهانی ۲۰۱۸ بدرقه شد.
کمک داور ایرانی فوتبال ایران با حضور وزیر آموزش و پرورش به جام جهانی ۲۰۱۸ بدرقه شد.
به گزارش ایسنا، رضا سخندان، کمک داور حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که از دبیران تربیت بدنی است، با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاون تربیت بدنی و سلامت این وزارتخانه به جام جهانی بدرقه شد.
در این مراسم که از ساعت ۱۴ در وزارت آموزش و پرورش آغاز شد، سخندان با اشاره به مشکلات داوران و حواشی که برای آن‌ها ایجاد می‌شود، به کارنامه داوری خود گریزی زد و گفت: بیشترین حضور در تورنمنت‌های فیفا را داشته‌ام و در هشت تورنمنت معتبر قضاوت کرده‌ام. توقع از ما بالاست و همه انتظار دارند در فینال سوت بزنیم. تمام تلاش‌مان را برای این اتفاق می‌کنیم اما کارمان سخت است.
سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: افتخار حضور آقای سخندان در جام جهانی به جامعه آموزش و پرورش تعلق دارد. معلمان همواره جزو گروه معتمدین جامعه بوده‌اند. من افتخار می‌کنم داوری که در مسابقات بزرگ بین‌المللی قضاوت کرده است، به عنوان معلم در مناطق محروم نیز سوت به دست می‌گیرد و در مدارس تدریس می‌کند.
او افزود: جامعه باید قدردان معلمانی چون سخندان باشد. موفقیت او موفقیت جامعه معلمان است. مهم نیست آقای سخندان به فینال راه پیدا کند یا نه. مهم این است که سه داور ایرانی به جام جهانی اعزام می‌شوند.
در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی از سخندان تقدیر به عمل آمد.
کد مطلب: 87992
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *