۰
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۲

روسیه جام جهانی را به قطر تحویل داد

رئیس جمهوری روسیه درمراسم نمادینی در کاخ کرملین، توپ جام جهانی را به رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال داد تا او نیز با سپردن این توپ به امیر قطر، میزبانی جام جهانی آینده را به این کشور تحویل داده باشد.
رئیس جمهوری روسیه درمراسم نمادینی در کاخ کرملین، توپ جام جهانی را به رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال داد تا او نیز با سپردن این توپ به امیر قطر، میزبانی جام جهانی آینده را به این کشور تحویل داده باشد.
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، 'ولادیمیر پوتین'رییس جمهوری روسیه پیش از این حرکت نمادین گفت که جام جهانی 2018 در روسیه به پایان می رسد و ما افتخار می کنیم که توانستیم با اقدامات خود، رضایت خاطر طرفداران فوتبال را کسب کنیم.
وی افزود: اطمینان دارم قطر می تواند جام جهانی 2022 را در سطح بالایی برگزار کند، بدیهی است که برای ارائه تجربیات خود در برگزاری جام جهانی به این کشور آماده هستیم، با دوستان قطری در برگزاری جام جهانی همکاری می کنیم و اطمینان دارم فوتبال بتواند ما را بیش از پیش به هم نزدیک کند.
'جیانی اینفانتینو' رئیس فیفا نیز در این مراسم گفت: بسیار مهم است که امروز در کاخ کرملین گرد آمدیم تا جام جهانی فوتبال را به قطر واگذار کنیم.
اینفانتینو با بیان اینکه فوتبال با احساسات، محبت، دوستی و اتحاد همراه است، ادامه داد: اطمینان دارم هر چه که در روسیه برای برگزاری جام جهانی دیدیم چهار سال دیگر در قطر ببینیم.
وی افزود: ما همه به روسیه علاقه مند شدیم و امیدوارم از قطر هم خوشمان بیاید.
'شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی' امیر قطر نیز در ادامه مراسم با قدردانی از روسیه برای برگزاری خوب جام جهانی فوتبال و تبریک به رئیس جمهوری و ملت این کشور گفت: می خواهم از دوستانم در کمیته برگزاری جام جهانی 2018 برای کمک به قطر جهت برگزاری جام جهانی قدردانی کنم.
وی افزود: به رئیس فیفا برای تلاش های موفق برای برگزاری جام جهانی 2018 تبریک می گویم.
امیر قطر با بیان اینکه برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر برای این کشور رویداد بسیار بزرگی است، اظهار داشت: زمانی که کشورش امتیاز برگزاری را کسب کرد مردم عرب منطقه شاد شدند.
در پایان این مراسم، پوتین در حرکتی نمادین توپ جام جهانی 2018 را به اینفانتینو تحویل و وی نیز به امیر قطر داد تا او نیز توپ را به وزیر ورزش این کشور واگذار کند.
جام جهانی 2018 امروز با برگزاری بازی فینال میان تیم های کرواسی و فرانسه در مسکو به پایان می رسد.
کد مطلب: 90463
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *