۰
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۸

عباسی مجری سیاست های تحمیلی است

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر ورزش از حد نصاب نخواهد افتاد، عباسی را مجری سیاست‌هایی دانست که از بیرون به وی تحمیل می‌شود.
بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خانه ملت با رد ادعاهایی مبنی بر تلاش هیئت رئیسه مجلس برای منتفی شدن استیضاح وزیر ورزش گفت: هیئت رئیسه مجلس وظیفه خود را انجام می‌دهد و برخلاف ادعای معاون پارلمانی وزارت ورزش، بعید می‌دانم در تلاش باشند تا استیضاح صورت نگیرد، زیرا آنها به نمایندگان نزدیکی بیشتری دارند تا به وزرا.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: معاون پارلمانی وزارت ورزش از هر حربه‌ای برای این موضوع استفاده می‌کند؛ حتی اینکه بخواهد هیئت رئیسه مجلس را درگیر این موضوع کند ،اما منتفی شدن طرح استیضاح منتفی است.
این نماینده مجلس نهم بیان کرد: حتی اگر تعدادی از نمایندگان نیز امضای خود را پس گرفته باشند ،اما استیضاح از نصاب نخواهد افتاد، زیرا مطمئنم بیش از ۳۰ نفر برای این کار اصرار جدی دارند.
وی در پاسخ به برخی انتقادها که چرا دغدغه‌های نمایندگان در حوزه ورزش در جلسه‌ای خصوصی با عباسی مطرح نشد، توضیح داد: اعضای فراکسیون ورزش مجلس جلساتی با عباسی داشتند و یک جلسه با حضور آقای ابوترابی‌فرد و در محل هیئت رئیسه مجلس تشکیل شد و درباره تغییر مدیران فدراسیون‌ها و تعلیق آنها به صورت جدی با آقای عباسی صحبت کردیم و حتی بعد از آن نیز من در دو جلسه با وی، مسایل حوزه ورزش و دغدغه نمایندگان را در این خصوص مطرح کردم.
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه جلسات با وزیر نتیجه مطلوبی نداشت، اضافه کرد: به نظر من آقای عباسی می‌خواهد کارهایی در جهت بهبود ورزش انجام دهد، ولی کسانی در پشت پرده دولت هستند که سازمان ورزش را به قهقرا سوق می‌دهند و نمی‌گذارند در این حوزه بهبود حاصل شود.
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس، عباسی را مجری سیاست‌هایی دانست که از بیرون به وی تحمیل می‌شود.
نعمتی همچنین با اشاره به موفقیت‌های تیم ایران در المپیک و پارالمپیک گفت: اگرچه ما از عباسی بابت موفقیت‌های ایران در المپیک و پارالمپیک تشکر می‌کنیم، ولی این توفیقات صرفا به دلیل مدیریت وی نبوده است زیرا کسب مدال قهرمانی دنیا معلول یک برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری درازمدت است و نه یک‌ساله
کد مطلب: 9140
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *