۰
يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱

همه چیز درباره سبزترین شهر آمریکا

همه چیز درباره سبزترین شهر آمریکا
بر اساس تحقیقات جدید، شیکاگو سبزترین شهر در ایالات متحده برای دومین سال متوالی شد. حدود 70 درصد از فضاهای اداری این شهر از انرژی به صورت بهینه استفاده می‌کنند که این میزان در سال گذشته 66 درصد بوده است. سایر شهرهایی که در صدر این لیست قرار دارند سان فرانسیسکو، آتلانتا و لس‌آنجلس هستند.
به گزارش ایسنا و به نقل از اینهبیتت، هر ساله شورای املاک تجاری ایالات متحده (CBRE Group) ساختمان‌های 30 منطقه ایالات متحده را بررسی  و نتایج را با همکاری دانشگاه ماستریخت در هلند ارزیابی می‌کنند. این نتایج بر اساس گواهینامه LEED یا Energy Star ارائه می‌شوند.
نتایج امسال نشان داد در مجموع 4600 ساختمان سبز در این 30 منطقه وجود دارد.
دیوید پگو معاون ارشد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی CBRE اعلام کرد که گواهینامه سبز در سال‌های اخیر به یک عامل در مدیریت ساختمان تبدیل شده است. یکی از علل محبوبیت گواهینامه سبز در بخش خدمات این است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که ساختمان‌های آنها بر محیط زیست تاثیر منفی نداشته باشد و سرمایه‌گذاران نیز معتقدند که ساختمان‌های پایدار ساختمان‌های بهتری هستند.
با توجه به EPAساختمان‌های تجاری تقریبا 19 درصد کل انرژی کشور را مصرف می‌کنند و به همین دلیل بزرگ‌ترین منتشرکننده گازهای مضر در شهرها هستند.
برای مقابله با چنین مشکلی گواهینامه LEED توسط شورای ساختمان سبز نهادینه شد که مواردی مانند سیستم‌های آب و بهره‌وری انرژی را ارزیابی می‌کنند. برنامه Energy Star خود EPA نیز بر استانداردهای عملکرد سخت‌افزاری در بخش انرژی متمرکز است.
وی در ادامه افزود: بسیاری از ساختمان‌ها با استفاده از این روش کیفیت ساختمان خود را به سرمایه‌گذاران و مستاجران ارائه می‌دهند.
شیکاگو برای رسیدن به هدف خود یعنی استفاده 100 درصدی از انرژی‌های تجدیدپذیر در املاک تا سال 2025 برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است.
کد مطلب: 92829
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *